Το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο ήταν απο τη Σύρο
Γνωρίζατε ότι πριν από 40 χρόνια κατασκευάστηκε στη Σύρο ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης; Η ταινία «Ανάμεσα σε δύο νησιά» (A tale of two isles) του Μιχάλη Σταυρόπουλου καταπιάνεται με την ξεχασμένη, όσο και πονεμένη ιστορία του Enfield 8000.
ΤΟΥ ΑΚΗ ΤΕΜΠΕΡΙΔΗ (twitter.com/theworldoffroad)
Μπορεί σήμερα τα Tesla, τα BMW σειράς i και κάθε λογής plug in αυτοκίνητα να είναι στην επικαιρότητα, ωστόσο ελάχιστοι θυμούνται ότι εν έτει 1973, η βρετανική Enfield Automotive τόλμησε να κατασκευάσει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης, ένα διθέσιο άλτερ έγκο με μπαταρίες του κλασικού Mini.
Ακόμη λιγότεροι γνωρίζουν ότι την εταιρία που κατασκεύαζε τουφέκια αγόρασε ο Γιάννης Γουλανδρής. Όταν μάλιστα ο Έλληνας εφοπλιστής ήρθε σε σύγκρουση με το προσωπικό του εργοστασίου, που βρισκόταν στη νήσο Γουάιτ, δε δίστασε να μεταφέρει την παραγωγή του στη Σύρο, ένα νησί με τεράστια παράδοση στη ναυπήγηση πλοίων, το οποίο όμως δεν είχε καμία σχέση με το αυτοκίνητο. Πόσο μάλλον με το ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Το Enfield 8000 γεννήθηκε στο Isle of Wight και πέθανε στη Σύρο. Περίπου 100 μονάδες πρόλαβαν να κατασκευαστούν πριν το σκοτώσει η ελληνική γραφειοκρατία αλλά και κάποια πολιτικά συμφέροντα.
Την ιστορία που διαδραματίστηκε ανάμεσα στα δύο νησιά επαναφέρει στο προσκήνιο ο συνάδελφος δημοσιογράφος Μιχάλης Σταυρόπουλος, εδώ και χρόνια Διευθυντής Σύνταξης του περιοδικού 4ΤΡΟΧΟΙ.
Όλα ξεκίνησαν όταν ο Σταυρόπουλος βρέθηκε στη Σύρο για να δοκιμάσει το ηλεκτρικό i-MIEV της Mitsubishi και να συνδέσει το άρθρο του με το Enfield 8000. Εκεί γνώρισε διάφορους ανθρώπους που είχαν συμμετάσχει στην προσπάθεια του made in Greece ηλεκτρικού αυτοκινήτου.
«Πάντα ήθελα να μιλήσω μέσα από την κινηματογραφική γλώσσα αλλά δεν είχα την ιστορία. Στη Σύρο ένιωσα ότι τη βρήκα», μας λέει ο Μιχάλης Σταυρόπουλος, ο οποίος ασχολούνταν ερασιτεχνικά – αλλά σοβαρά – με τον κινηματογράφο από χρόνια.
Η ταινία «Ανάμεσα σε δύο νησιά» γυρίστηκε με φωτογραφική κάμερα DSLR και τα γυρίσματά της έγιναν, πέρα από τη Σύρο, στη νήσο Γουάιτ, στη Φρανκφούρτη, στη Γενεύη και στο Λος Άντζελες. Όπως μπορείτε να δείτε στο εντυπωσιακό τρέιλερ, η ταινία με διάρκεια 79’ έχει κινηματογραφική αίσθηση και περιλαμβάνει μαρτυρίες συντελεστών της Enfield αλλά και γυρίσματα εποχής στο νησί των Κυκλάδων. Το κόστος της ταινίας βάρυνε αποκλειστικά σχεδόν το σκηνοθέτη και δεν ξεπέρασε τα 30.000 ευρώ.
Δείτε το τρέιλερ της ταινίας:
Enfield8000: Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Σύρου που έφερε στην Ελλάδα ο Γουλανδρής
Δύο πρόσωπα που σχετίζονται με την ιστορία του μιλούν για την περιπέτειά του στο news.gr
Aπό το ένα νησί στο άλλο. Από τη Μεγάλη Βρετανία στη Σύρο. Πρόκειται για το σύντομο ταξίδι του ελληνικού ηλεκτρικού αυτοκινήτου Enfield 8000, το οποίο σήμερα δεν αποτελεί κάτι περισσότερο από ιστορική αναφορά και μακρινή ανάμνηση.
Αποστολή στη Σύρο: Γιώργος Λαμπίρης
Ο Γουλανδρής έφερε την παραγωγή του από την Αγγλία στο νησί των Κυκλάδων στο τέλος του 1973. Το 1976 το εργοστάσιο της Enfield στη Σύρο έβαζε οριστικά λουκέτο με το Γουλανδρή να εκφράζει την έντονη δυσαρέσκειά του για τα εμπόδια, τα οποία ο ίδιος επικαλούταν ότι έθετε στο δρόμο του το ελληνικό κράτος.
Δύο πρόσωπα που σχετίστηκαν στενά με το ελληνικό αυτοκίνητο της Σύρου μίλησαν στο news.gr. Ο μηχανικός Αλέξανδρος Μαραντζίδης, ήταν εκείνος που έφερε ένα Enfield και ανέλαβε την ανακατασκευή του στη Σύρο. Και ο Αντώνης Γαβαλάς, προϊστάμενος του εργοστασίου για τα δύο και κάτι χρόνια που αυτό λειτούργησε στο νησί.
Μιλούν για τον ιδρυτή του εργοστασίου, για τα εμπόδια που συνάντησε το E8000, διαγράφοντας διαλόγου τη δική τους διαδρομή στο χρόνο.
«Το Enfield 8000 ήταν από τα πρώτα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής. Και δεν αποτελεί αξιοπερίεργο γεγονός. Γιατί εάν επιστρέψουμε πολλά χρόνια πίσω – περίπου στο 1860-, το πρώτο αυτοκίνητο που φτιάχτηκε με τη γέννηση της αυτοκινητοβιομηχανίας ήταν ηλεκτρικό. Στη συνέχεια ο Daimler και ο Benz δημιούργησαν τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, ο οποίος κυριάρχησε στην αγορά αυτοκινήτου», λέει ο Αλέξανδρος Μαραντζίδης.
«Στη δεκαετία του 1960 ήταν η αρχή της πετρελαϊκής κρίσης. Η τάση της εποχής επέβαλε στις αυτοκινητοβιομηχανίες να υλοποιήσουν επενδύσεις για τη δημιουργία ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τότε ήρθε η Enfield Automotive, η οποία παρουσίασε το Ε465, πρόγονο του ελληνικού Ε800. Tην ίδια περίοδο η βρετανική εταιρεία ηλεκτρισμού ξεκίνησε ένα διαγωνισμό στον οποίο συμμετείχαν η British Leyland, η Ford και η Enfield. To διακύβευμα του διαγωνισμού ήταν ποιος θα δημιουργούσε το ιδανικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Με βάση τις προδιαγραφές, τα αυτοκίνητα έπρεπε να περάσουν από crash test που θα καθόριζαν το επίπεδο ασφάλειας του αυτοκινήτου. Ταυτόχρονα θα δοκιμάζονταν σε συνθήκες κυκλοφορίας στους δρόμους του Λονδίνου, ούτως ώστε να αποδειχθεί εάν ήταν πλήρως λειτουργικά», αφηγείται ο κ. Μαραντζίδης.
Πρόεδρος της Enfield Automotive ήταν τότε ο Κωνσταντίνος Αδρακτάς, ο οποίος σχεδίασε το Ε8000. Η Enfield κέρδισε εν τέλει το διαγωνισμό της βρετανικής εταιρείας ηλεκτρισμού. Την ίδια περίοδο ο εφοπλιστής, Γιάννης Γουλανδρής, ο οποίος είχε αγοράσει τα ναυπηγία Νεωρίου, αγόρασε την Enfield Automotive για να συνεχίσει την παραγωγή στην Ελλάδα. Η έδρα της Εnfield ήταν στο Isle of Wight, όπου ξεκίνησε η παραγωγή του E8000. Λίγο καιρό μετά την έναρξη της παραγωγής, πραγματοποιήθηκαν απεργίες στο εργοστάσιο από τους εργαζόμενους. Ο Γουλανδρής έκλεισε το project, μεταφέροντας το σύνολο της παραγωγής στη Σύρο.
Το παρασκήνιο της εξαγοράς και η κόντρα με τον Αδρακτά
Όπως λέει ο Αλέξανδρος Μαραντζίδης, το εργοστάσιο δημιουργήθηκε στις εγκαταστάσεις ενός παλαιού νηματουργιού, εκεί που σήμερα βρίσκεται το σούπερ μάρκετ Νεώριο. «Στο παρασκήνιο της εξαγοράς της Enfield, ο Αδρακτάς ήρθε σε αντιπαράθεση με το Γουλανδρή, καθώς δεν ήθελε σε καμία περίπτωση να έρθει το Enfield 8000 στην Ελλάδα. Πίστευε ότι ο εφοπλιστής ήθελε είχε στόχο να παρεμποδίσει την παραγωγή του αυτοκινήτου».Το εργοστάσιο όπως είναι σήμερα
«Ακριβώς την ίδια εποχή, ο Ρήγκαν ως κυβερνήτης της Καλιφόρνια είχε ζητήσει να σταλούν δύο αυτοκίνητα Enfield στην Αμερική, εξετάζοντας τη μεταφορά της γραμμής παραγωγής εκεί. Τελικά όμως η γραμμή παραγωγής ήρθε στη Σύρο. Μάλιστα ο Αδραχτάς δεν ήρθε ποτέ στη Σύρο λόγω της ρήξης του με το Γουλανδρή. Αντιθέτως ο ιδιοκτήτης προσέλαβε έναν άλλο σχεδιαστή τον John Ackroyd, o οποίος εγκαταστάθηκε και εργάστηκε στη Σύρο».
Για να στελεχώσει το εργοστάσιο, ο Γουλανδρής προσέλαβε ντόπιους τεχνίτες, όλοι τους καραβομαραγκοί, ενώ κανένας διέθετε εμπειρία στη δημιουργία οχημάτων. «Δημιούργησαν ξύλινα καλούπια για να διαμορφώσουν το αυτοκίνητο. Μάλιστα ο Ackroyd δεν μπορούσε να συνεννοηθεί με τους εργάτες καθότι κανένας τους δεν μιλούσε αγγλικά. Γι’ αυτό και επικοινωνούσε μαζί τους, δείχνοντάς τους τα σχέδια, στα οποία τους υποδείκνυε τι ακριβώς έπρεπε να κάνουν», όπως λέει ο κύριος Μαραντζίδης.Τα πρωτότυπα χειρόγραφα σχέδια του John Ackroyd
Εξαγωγή ακόμα και στην Αυστραλία
Το αυτοκίνητο ταξίδεψε σε πολλές περιοχές του κόσμου, ακόμα και στην Αυστραλία ή στη Σαουδική Αραβία . Συνολικά υπολογίζεται ότι βγήκαν λίγα περισσότερα από 100 αυτοκίνητα στην κυκλοφορία.
Το παρασκήνιο για το λουκέτο στο εργοστάσιο
Οι κυριότεροι λόγοι για τους οποίους σταμάτησε η παραγωγή και έκλεισε το εργοστάσιο, σύμφωνα με τον Αλέξανδρο Μαραντζίδη, ήταν οι καθυστερήσεις που παρουσιάζονταν στο τελωνείο. «Αυτό σημαίνει ότι μέχρι να παραλάβουν οι υπεύθυνοι του εργοστασίου, τα ανταλλακτικά που έρχονταν από το εξωτερικό, περνούσαν αρκετές ημέρες. Επίσης το Enfield δεν έλαβε ποτέ έγκριση τύπου από το ελληνικό κράτος. Άλλες φήμες της εποχής ανέφεραν ότι ο Γουλανδρής έφερε την παραγωγή στη Σύρο, γιατί είχε κλείσει καλά συμβόλαια με τους πετρελαιάδες της εποχής και δεν ήθελε να διαταραχθούν οι συμφωνίες από την παραγωγή ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Κάποιοι υποστήριζαν ότι εν μέσω πετρελαϊκής κρίσης, τα μόνα καράβια που κυκλοφορούσαν ήταν του Γουλανδρή».
Πριν από μερικά χρόνια ο Μαραντζίδης εντόπισε ένα Enfield 8000 στη Μεγάλη Βρετανία. Με χορηγία από την οικογένεια Γουλανδρή το αυτοκίνητο έφτασε στη Σύρο. «Η οικογένεια Γουλανδρή προσέφερε όλα τα χρήματα που απαιτούνταν. Είχα αναλάβει προσωπικά τη διαδικασία εκτελωνισμού του και την επιστροφή του στην Ελλάδα. Ταξινομήθηκε και δωρήθηκε στο Βιομηχανικό Μουσείο της Ελλάδας».
Το πρώτο SUV και η λιμουζίνα της εποχής από ελληνικά χέρια
Εκτός από τη γραμμή του Enfield o Γουλανδρής έφερε στην Ελλάδα το σχεδιαστή Γιώργο Μιχαήλ. Εκείνος προχώρησε σε βελτιώσεις στο σχεδιασμό του Enfield, ενώ σχεδίασε και το πρώτο SUV στον κόσμο, το οποίο ονομάστηκε Chicago. Ένα όχημα 5.000 κυβικών, ήταν το πρώτο όχημα ελεύθερου χρόνου εκείνης της εποχής. Παράχθηκαν μόνο δύο κομμάτια. Ο σχεδιασμός του ήταν 100% ελληνικός και ο κινητήρας αμερικάνικος. Επίσης παράχθηκε και μία πολυτελής λιμουζίνα της εποχής, η Safari, το ένα και μοναδικό κομμάτι που παράχθηκε βρίσκεται στη Μεγάλη Βρετανία.
Αντώνης Γαβαλάς, προϊστάμενος αποθήκης Enfield
«Δούλευα στο Νεώριο για εφτά χρόνια. Κατά τον 6ο και τον 7ο χρόνο παρουσίας μου στην εταιρεία, ο Γουλανδρής ξεκίνησε να κάνει αυτοκίνητα. Τότε με απέσπασε στην Enfield», αφηγείται ο εργαζόμενος στο εργοστάσιο αυτοκινήτου της Σύρου και συνεργάτης του εφοπλιστή.
«Το εστιατόριο στελεχώθηκε από άσχετους – στην κυριολεξία – καραβομαραγκούς, οι οποίοι εκτός από τα ξύλινα καλούπια, στα οποία διαμορφώναμε τις λαμαρίνες, δημιούργησαν και τις πρέσες που χρησιμοποιούσαμε. Η μοναδική τους εμπειρία ήταν στα βαπόρια. Οι αδελφοί Καλογιάννη, ο Ευστρατίου, ο Παπουτσάκης. Και αυτοί οι άνθρωποι τα κατάφεραν!».
Καθώς αναπολεί, μιλάει για τον άνθρωπο με τον οποίο συνεργάστηκε για εφτά χρόνια…
«Μακάρι όσοι πίνουν το αίμα των εργαζόμενων σήμερα να ήταν σαν το Γουλανδρή. Τον άνθρωπο που καθόμουν δίπλα του στην καρέκλα και η πρώτη του κουβέντα ήταν ότι είχε πάρει παίκτες για τον Ολυμπιακό – τον Κρητικόπουλο. Αμέσως μετά ζητούσε ανθρώπους να δουλεύουν δίπλα του για να τους πληρώνει. Όποιος έβαζε το μυαλό του να δουλέψει έβγαζε χρήματα από το Γουλανδρή. Όσοι ζητούσαν απλώς να βγάλουν χρήματα, τους έδιωχνε».
«Συνήθιζε να μου λέει: “Aντώνη διέθεσα 100 εκατομμύρια από το χαρτζιλίκι μου και το ελληνικό κράτος δεν μου έδωσε ποτέ το δικαίωμα να κάνω επίσημη δοκιμή του αυτοκινήτου”».
«Αναγκαστικά φτιάχναμε πινακίδες από χαρτόνι με τη λέξη “ΔΟΚΙΜΗ” για να τεστάρουμε τα αυτοκίνητα. Ζούσαμε με το φόβο, μήπως μας πιάσουν την ώρα που κυκλοφορούσαμε τα αυτοκίνητα στους δρόμους της Σύρου. Το παράπονό του ήταν ότι ενώ προσέφερε πολλά λεφτά, στο τέλος και εμείς οι εργαζόμενοι σηκώσαμε μαύρες σημαίες επειδή έκλεισε το ναυπηγείο», λέει ο Αντώνης Γαβαλάς.
Το λουκέτο…
«Κατά διαβολική σύμπτωση», θυμάται, «έκλεισα εγώ ο ίδιος το εργοστάσιο. Ήταν μία μέρα που ψιλοχιόνιζε. Ο Γουλανδρής μου έδωσε εντολή να βάλω λουκέτο. “Έχουν εξαντληθεί τα λεφτά μου και δεν θέλω να πάρω δάνειο, ούτε να αντλήσω κεφάλαια από τα καράβια μου. Αφού δεν με βοηθάει κανένας, θα το κλείσω”, είχε πει εκείνη τη μέρα. Την ίδια μέρα όμως που έβαλα το κλειδί στην πόρτα, ήρθε ένα τέλεξ με παραγγελία για 100 αυτοκίνητα και προορισμό την Πολωνία, τη Ρωσία, την Ουγγαρία. Τελικά το εργοστάσιο έκλεισε. Κι ο Γουλανδρής δεν έμαθε ποτέ για το τέλεξ. Είχε λάβει τις αποφάσεις του».
Εξηγώντας του λόγους για τους οποίους σταμάτησε το εργοστάσιο ο κύριος Γαβαλάς έχει τη δική του σαφή εικόνα για τα γεγονότα: «η πραγματικότητα είναι ότι τα ανταλλακτικά που έρχονταν από Αγγλία στην Ελλάδα, κόστιζαν τα διπλάσια χρήματα απ’ ό,τι θα κόστιζαν εάν παράγονταν εδώ. Χάναμε ακόμα και τρεις μέρες για να δώσει την έγκρισή του το τελωνείο. Λίγο έλειψε να μπω φυλακή δύο φορές. Ήταν Χριστούγεννα και Πάσχα. Και την τελευταία στιγμή με πρόλαβε ο Γουλανδρής. Ο λόγος ήταν ότι οι τελωνειακοί δεν έβγαζαν τις μολυβοσφραγίδες από τα εμπορεύματα για να μπορέσω να τα παραλάβω και να δουλέψει ο κόσμος. Κι εγώ αποφάσισα να τις σπάσω. Το αποτέλεσμα ήταν ότι ήρθαν να με συλλάβουν. “Αφήστε τον να δουλέψει γιατί θα σας σπάσω το κεφάλι”, είχε πει τότε στους τελωνειακούς ο κυρ Γιάννης. Ωστόσο κανένας δεν βοηθούσε να προχωρήσει η παραγωγή. Προσπαθήσαμε να φτιάξουμε κάτι για την Ελλάδα, αλλά το κράτος δεν μας βοήθησε ούτε στιγμή».
70′ s. Τα πρώτα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ελλάδα κατασκευάζονταν στη Σύρο και τα “φρέναρε” το κράτος. Οι καταγγελίες ότι πολεμήθηκαν από το πετρελαϊκό λόμπι...
Η διάσημη Ολυμπιακή του Ωνάση με το υψηλό επίπεδο ασφάλειας και άνεσης διακρινόταν για τις πρωτοπόρες επιλογές της. Στην φωτογραφία που τραβήχτηκε στην πίστα του αεροδρομίου του Ελληνικού διακρίνουμε ένα από τα αεροπλάνα της εταιρείας και το ιπτάμενο προσωπικό ντυμένο με τις στολές του διάσημου σχεδιαστή Πιέρ Γκαρντέν. Στέκονται δίπλα σε ένα ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο ελληνικής […]...
Διαβάστε όλο το άρθρο: http://www.mixanitouxronou.gr/to-proto-ilektriko-aytokinito-mazikis-paragogis-kataskeyastike-sti-syro-apo-ton-efoplisti-gianni-goylandri/
Τεχνικά χαρακτηριστικά του E8000
Κινητήρας 6 kw (8ps)
Σασί φτιαγμένο από ατσάλι
Αλουμινένιο κουβούκλιο
Διέθετε 8 μπαταρίες (τέσσερις μπροστά-τέσσερις πίσω)
Την ίδια στιγμή ένα σύγχρονο ηλεκτρικό αυτοκίνητο έχει σήμερα ισχύ από 60 kw έως και 400 kw.
ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ - Ε.ΣΥ.
ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΑ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ ΑΡ. ΠΡΩΤ. 6199/ 04-09-2015
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ
Το πρόγραμμα που αναπτύσσεται κατωτέρω είναι στηριγμένο επάνω στις
οικονομικές προσφορές του Αρτέμη Σώρρα προς την Κυρίαρχη Ελληνική
Δημοκρατία καθώς επίσης και στο πρόγραμμα των 2,3 τρις Ευρώ το οποίο
έχει κατατεθεί στα Ταμεία Κληρονομικών Κεφαλαίων των αυτοχθόνων
κυρίαρχων Ελλήνων.
Αυτές οι προσφορές και τα αποθεματικά που είναι στην διάθεση των Ελλήνων
θα περιέλθουν στα χέρια μας όταν τους θεσμούς του κράτους μας τους
αναλάβει ο Πολιτικός Φορέας «Ελλήνων Συνέλευσις - Ε.ΣΥ.».
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ
Για την Ελληνική Κυρίαρχη Δημοκρατία έχουν κατατεθεί και κλειδωθεί τα
ακόλουθα οικονομικά εργαλεία από τον Αρτέμη Σώρρα (*). Αυτά συνοδεύονται
με σειρά αδιαμφισβήτητων και αδιαφιλονίκητων διαπιστευτηρίων και
νομιμοποιητικών έγγραφων που επικυρώνουν την εγκυρότητα, γνησιότητα και
ισχύ.
Έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες νομικές και πρακτικές ενέργειες βάσει της
Ελληνικής αλλά και της Παγκόσμιας νομοθεσίας, προς κάθε κατεύθυνση και
προς κάθε άμεσα ή και έμμεσα σχετικό φορέα και έχει δοθεί ο απαραίτητος
χρόνος για τυχόν ενστάσεις, απορρίψεις, αμφισβητήσεις κ.ο.κ.
Σε καμία από τις προτάσεις και σε κανένα από τα κατατεθέντα εργαλεία δεν έχει
γίνει ουδέποτε οποιαδήποτε απόρριψη ή άρνηση οιασδήποτε μορφής από
οιονδήποτε φορέα.
Τα εργαλεία και ο πλούτος που περιέχουν είναι πλέον εκχωρηθείσα περιουσία
υπέρ των Ελλήνων, της Ελλάδος και του εν γένει απανταχού Ελληνισμού.
Συνοπτικά έχουν τελεσθεί οι ακόλουθες πράξεις και έχουν κατατεθεί τα
ακόλουθα ποσά που είναι έτοιμα προς εκταμίευση:
1.0. ΠΟΣΟ ΕΞΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ($ 600.000.000.000) ΔΟΛΑΡΙΩΝ
ΑΜΕΡΙΚΗΣ είναι κατατεθειμένα σε κηδεμονευόμενο λογαριασμό σε
τράπεζα του εξωτερικού και τα οποία επικυρώθηκαν από όλους τους
εμπλεκομένους φορείς (US Treasury, US Treasury Offset Payments, US
department of Transportation, ΔΝΤ, ΕΕ, ΕΚΤ, ΤΤΕ, Άρειο Πάγο, Ελληνικά
Δικαστήρια και πολλές άλλες χώρες του εξωτερικού). Κατατέθηκαν για
την εξαγορά του Δημοσίου Χρέους και τη χρηματοδότηση των νέων
αναγκών.
1.1. Επιτόκιο : 0 %, (0,5 % προσωρινό επιτόκιο μέχρι την εξαγορά των
δανείων από τους δανειστές: και μετά θα μετατραπεί σε 0 %. Τα
έσοδα από τους σχετικούς τόκους θα διατεθούν και πάλι σε ταμείο
για την Ελλάδα),
1.2. Αποπληρωμή : Μέχρι 100 χρόνια.
2.0. ΠΟΣΟ ΔΥΟ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΤΡΙΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΡΙΩΝ (Ε
2.300.000.000.000) ΕΥΡΩ έχει κατατεθεί ως αίτημα του Αρτέμη Σώρρα ο
οποίος ενέργησε για λογαριασμό των Αυτοχθόνων Ελλήνων που ζουν
στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, δυνάμει του Αμετακλήτου- Αορίστου
χρονικά και με Μεταθανάτια ισχύ και κληρονομικό δικαίωμα
Συμβολαιογραφικού Πληρεξουσίου, όπως αυτό έχει ανατεθεί από
διάφορους Δήμους αλλά και Εκκλησιαστικούς Φορείς στην Ελλάδα και
στο Εξωτερικό.
ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΒΑΡΗ:
Ο Αρτέμης Σώρρας δέσμευσε ως εγγύηση αντίστοιχη περιουσία από
το δικό του χαρτοφυλάκιο ούτως ώστε να μην επιβαρυνθεί με
ΚΑΝΕΝΑ ΒΑΡΟΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ.
ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:
Το αίτημα κατατέθηκε και επικυρώθηκε στους αρμόδιους φορείς
(Παγκόσμιος Ελεγκτικός μηχανισμός, «ALPHA OMEGA STATION»,
World Bank, Federal Reserve, ITC, Consolidated Credit Bank LTD, UN,
EU, ECB, IMF, Ελληνική Δημοκρατία, Άρειος Πάγος, USA & Ρωσία).
3.0. ΟΚΤΩ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ, ΕΝΑΝΤΙ ΧΡΥΣΟΥ ΚΑΙ
ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ, ΣΥΝΟΛΙΚΗΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ ΑΞΙΑΣ ΠΕΝΤΕ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ
ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ (5.500.000.000.000) ΕΥΡΩ, οι οποίες
έχουν μετατραπεί σε χρεωστικό ομόλογο με υποχρέωση της Εθνικής
Τράπεζας, της Τράπεζας Ελλάδος και της Κεντρικής Τράπεζας της
Ευρώπης. Η δωρεά αυτή φορολογήθηκε ήδη από το Ελληνικό Δημόσιο με
φόρο ύψους Είκοσι επτά Δις. Ευρώ και το Υπουργείο Οικονομικών και το
ΣΔΟΕ αρνήθηκαν να τα εισπράξουν.
3.1. ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:
Δ.Ο.Υ. Πατρών, Ελληνικό Κοινοβούλιο, Υπ. Οικονομικών, Πρεσβεία
Γαλλίας, Ελληνικό Χρηματιστήριο, Ελληνικά Δικαστήρια.
( * ) ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ, διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο σημαντικών χρηματοοικονομικών
εργαλείων, στα οποία κάποια είναι ιδιοκτήτης και κάποια είναι νόμιμος δικαιούχος
- διαχειριστής. Η διαχείριση αυτή προκύπτει από Ανέκκλητα πληρεξούσια,
Αορίστου χρόνου, με Μεταθανάτια ισχύ και Κληρονομικό Δικαίωμα. Είναι ο μόνος
δικαιούχος, μόνος αποφασίζων και μόνος υπογράφων. Όλες οι προτάσεις έχουν
κατατεθεί ως φυσικό πρόσωπο ούτως ώστε να υπάρχει πλήρης διαφάνεια για όλες
τις πράξεις, ενέργειες, συμβάσεις κ.ο.κ.
7.0. ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ - ΕΝΕΡΓΕΙΑ
Η βιομηχανία θα δομηθεί να παρέχει αυτάρκεια σε όλους τους τομείς. Αυτό θα
επιτευχθεί λαμβάνοντας πάντα υπόψη τις παγκόσμιες συνθήκες για πιθανές
συνεργασίες, εκτέλεση σχεδίων και επενδύσεων στους πιο νευραλγικούς τομείς.
7.1. Η βιομηχανία θα δομηθεί πάνω στο πλαίσιο της τεχνολογίας αιχμής
του σημερινού παγκόσμιου γίγνεσθαι με προοπτική την ανάπτυξη
πρωτοπόρων και καινοτόμων τεχνολογιών οι οποίες ως
ευρεσιτεχνίες βρίσκονται στα χέρια της Ελλήνων Πολιτείας καθώς
επίσης θα κληθούν οι απανταχού Έλληνες πολίτες, επιστήμονες,
εφευρέτες για να προσφέρουν τις γνώσεις τους και την ευφυΐα που
έχουν κληρονομήσει από το γένος μας, στην Ελλήνων Πολιτεία.
7.2. Η βιομηχανία θα στηριχθεί στις πρώτες ύλες, που βρίσκονται στην
Ελληνική γη.
7.3. Δίδεται ιδιαίτερη βαρύτητα στον εξορυκτικό και μεταλλευτικό κλάδο
για να υπάρξει υποδομή παραγωγής των πρώτων υλών, που είναι
αναγκαία για την βιομηχανική δραστηριότητα. Θα δοθεί ιδιαίτερη
βάση στην παραγωγή σπάνιων μετάλλων, σπάνιων γαιών που
βρίσκονται στην Ελληνική γη καθώς και η εκμετάλλευση τους.
7.4. Ειδικές μονάδες για καλύτερους τρόπους μεγιστοποίησης της
εκμετάλλευσης, ειδικά βελτιωτικά και προστατευτικά μέτρα για τους
βιοτικούς, αβιοτικούς, ενεργειακούς ή/ και εν δυνάμει φυσικούς
πόρους όπως αυτοί κατηγοριοποιούνται σε ανανεώσιμους και μη
ανανεώσιμους: Ατμοσφαιρικός αέρας, νερό, έδαφος, φυσική
χλωρίδα και πανίδα, ορυκτός πλούτος υπεδάφους, ηλιακή
ακτινοβολία, φυσική ομορφιά κ.ο.κ.
7.5. Όλη η παραγωγή από τα μεταλλεία της Ελλάδος θα
χρησιμοποιούνται ως πρώτη ύλη στην ελληνική μεταποιητική
βιομηχανία. Δεν θα εξάγονται πρωτογενής πρώτες ύλες παρά μόνο
μεταποιημένα βιομηχανικά προϊόντα, που θα περιλαμβάνουν την
υπεραξία της μεταποίησης. Με αυτό τον τρόπο η Ελλάδα καθίσταται
αυτάρκης και αυτοδύναμη στις βιομηχανικές πρώτες ύλες.
7.6. Για την ανταγωνιστικότητα των βιομηχανικών προϊόντων η
προϋπόθεση που χρειάζεται, είναι να σταματήσει η
υπερεκμετάλλευση των πόρων ενέργειας για λόγους
κερδοσκοπικούς και η αναπροσαρμογή του κόστους της ενέργειας
σε χαμηλότερες τιμές.
7.7. Για να υλοποιηθεί ένας τέτοιος σχεδιασμός χρειάζεται χρήση
ενέργειας χαμηλότερου κόστους. Η Ελλήνων Πολιτεία είναι έτοιμη να
εφαρμόσει εναλλακτικές πράσινες τεχνολογίες, οι οποίες θα είναι
υψηλών προδιαγραφών με πλήρη ασφάλεια και απόλυτο σεβασμό
ως προς το περιβάλλον.
7.8. Μια από αυτές τις τεχνολογίες, που θα εφαρμοστούν, είναι
παραγωγή υδρογόνου μέσω ηλεκτρολυτικής διαδικασίας με
χρησιμοποιούμενη ενέργεια για ηλεκτρόλυση, την ηλιακή.
7.9. Όλες οι εναλλακτικές μορφές ενέργειας που θα χρησιμοποιηθούν θα
έχουν σαν κατάληξη την χρήση ελεύθερης ενέργειας, που είναι η
νομοτελειακή χρήση ενέργειας για τον πλανήτη μας.
Η Ελλήνων Πολιτεία θα καταστήσει το Ελληνικό κράτος πλήρως αυτοδύναμο
βιομηχανικά και ενεργειακά θέτοντας το παγκόσμιο πρότυπο εφηρμοσμένης
Τέχνης του Λόγου.
https://athlw.blogspot.com/ https://nikos-karaventzas.blogspo
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου