ΝΕΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ:

Translate

Τρίτη 10 Μαΐου 2022

“ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ” Ε-ΣΥ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΑΞΙΩΝ

  “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ” Ε-ΣΥ

                                ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΑΞΙΩΝ

11084207_10204932314202416_5141127659629997371_o
  

ΑΞΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

Το Αξιακό Σύστημα στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ένας αντικατοπτρισμός του ίδιου του Σύμπαντος, όπως ακριβώς έχει εξελιχθεί και λειτουργεί όλο το Συμπαντικό στερέωμα.

Mε τον πιο ευκρινέστερο τρόπο για θα μεταδώσουμε τι ακριβώς φτιάχνουμε, για να καταλάβουν όλοι πώς θα κλειδώσει η Πολιτεία και πώς μπορούμε να παράξουμε την Πολιτεία, η οποία παράγει Ανθρώπους και Πολίτες μέσα σε ένα ΑΞΙΑΚΟ-ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΟ σύστημα, έτσι όπως είμαστε εμείς δομημένοι κι έτσι όπως το ΣΥΜΠΑΝ  μας ανέχεται και μας αντέχει!

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΑΞΙΑΚΟ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑ

  ΑΞΙΕΣ   είναι εκείνες που θέτουν τον Άνθρωπο μέσα στην ΜΕΣΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΟΥ, μέσα στην πραγματική θέση που πρέπει να βρίσκεται αυτός ο Άνθρωπος. Όσο πιο πολύ προάγονται αυτές οι ΑΞΙΕΣ, δηλαδή, όσο πιο πολύ γίνονται κατανοητές κι όσο πιο πολύ μπαίνει ο Άνθρωπος μέσα σε αυτές τις Αξίες αυτές που είναι δικές του, τόσο πιο πολύ βρίσκεται μέσα στην ΜΕΣΟΤΗΤΑ.

Κάνουμε έναν Όρκο που είναι η Συμπαντική Θέση του Ανθρώπου, να προσδιορίζει ποιος είναι ο στόχος του και ποιος ο προορισμός του και μέσα σε αυτόν τον Όρκο, αναφέρουμε ότι ορκιζόμαστε στα ΕΛΛΑΝΙΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ.

 ΟΙ ΑΞΙΕΣ είναι έμφυτες στα ανθρώπινα όντα και είναι ιδίον του Ανθρώπου.

«Ανθρώπινο μέτρο».

Ο Άνθρωπος αν βρίσκεται σε κάποια έλλειψη ή υπερβολή, βρίσκεται εκτός του Αξιακού του Συστήματος και εκτός της Θέσης του και για να είναι ακριβώς στην θέση του Ανθρώπου, πρέπει να βρίσκεται σε κάποια Μεσότητα.

<< Ο Άνθρωπος πρέπει να βρίσκεται σε κάποια ΜΕΣΟΤΗΤΑ >>.

ΟΙ Αξίες είναι η ραχοκοκκαλιά και ο πυρήνας της Ελλήνων Πολιτείας , αν και αυτό που έχουμε παρατηρήσει είναι ότι :

ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΞΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΘΗΛΥΚΟΥ ΓΕΝΟΥΣ!

 Για κάποιο λόγο, ΚΑΜΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΣΕΝΙΚΟΥ ΓΕΝΟΥΣ.

ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΞΙΕΣ ΕΜΠΕΡΙΕΧΟΝΤΑΙ Η ΜΙΑ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ….

Άρα λοιπόν μιλάμε για ΑΞΙΕΣ οι οποίες γεννούν

Σήμερα όλοι μιλάνε για ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ. Αλλά όσους διαφορετικούς ανθρώπους ρωτήσεις, θα έχουν διαφορετική άποψη για το πώς ορίζεται η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ. Για κάποιον λόγο όλοι μιλούν για Αρχές και Αξίες της Δημοκρατίας, αλλά δεν τις ορίζει κανένας.

Άλλωστε, μέχρι σήμερα,  κανένα κόμμα και κανένα δόγμα δεν ορίζει τις Αξίες του και σε ποιο Αξιακό Σύστημα κινείται! Δεν ξέρουμε αν είναι στοχευμένο το ότι δεν έχουν οριστεί, αλλά ήρθε η ώρα, εμείς να ορίσουμε τις δικές μας ΑΞΙΕΣ κι ας κάνουν κι αυτοί το ίδιο! Ας ορίσουν για ποιες Αρχές Δημοκρατίας μιλάνε και για ποιες Αξίες Δημοκρατίας; Τα δόγματα κι όλες οι ομαδοποιήσεις ανθρώπων και ιδεολογιών, ας μας πουν λοιπόν για ποιες ΑΞΙΕΣ μιλάνε!

ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΞΙΕΣ ΕΜΠΕΡΙΕΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ

Μέσα στην ΛΟΓΙΚΗ είναι και οι 12 Αξίες, στην ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ είναι και οι 12 Αξίες επίσης.

Για αυτό φαίνεται ότι τα κόμματα και τα δόγματα δεν ορίζουν τις Αξίες, γιατί αν τις ορίσουν, θα πρέπει να μπουν σε ένα Αξιακό Σύστημα που τα ίδια δεν βρίσκονται μέσα.

Καλλιεργώντας τις Αξίες

Γεννιόμαστε, και από την πρώτη κιόλας στιγμή βρισκόμαστε σε αλληλεπίδραση με το περιβάλλον μας. Όταν αναπτύξουμε τον λόγο, αρχίζουμε να αποκτάμε κοινωνικές γνώσεις, πληροφορίες που αφορούν την κουλτούρα, τον πολιτισμό και τον κόσμο που μας περιβάλλει.

Όλες αυτές οι προσλαμβάνουσες πληροφορίες δημιουργούν τον καμβά της προσωπικότητας μας και εσωτερικεύονται ως αξίες ζωής που τελικά διαμορφώνουν την ταυτότητα μας. 

Οι αξίες που, όχι μόνο μας καθοδηγούν, αλλά παράλληλα λειτουργούν ως έμπνευση και κίνητρο για προσωπική ανάπτυξη.

                               <<  Η λέξις κλειδί είναι η «καλλιέργεια >>.

Η λέξις κλειδί είναι η «καλλιέργεια». Το όραμα μίας πορείας προς το κάλλος, εξ άλλου, καλλι-εργεί τον ολοκληρωμένον άνθρωπο και τον υψηλό πολιτισμό. Η ίδια η λέξις είναι παράγωγο του «κάλλους» και του «έργου», και ως εκ τούτου αποκτά ουσία μόνον όταν και το προϊόν του «έργου» είναι καλόν. Άρα, κακώς χρησιμοποιούμε οξύμωρες φράσεις όπως «οι ειδήσεις των ημερών μας καλλιεργούν τον φόβο». Δεν υπάρχει «κάλλος» στον φόβο, και επομένως ο φόβος δεν ευδοκιμεί δια της καλλιέργειας, αλλά δια της «κακιέργιας». Ως εκ τούτου, λοιπόν, διατείνομαι ότι πρέπει να εντάξουμε την λέξη «κακιέργεια» στο λεξιλόγιό μας, ώστε να περιγράψουμε αυτό που συμβαίνει στις ημέρες μας, επειδή όταν ο πληθυσμός ενός έθνους κακιεργείται σε σημείο να μην ζει φοβούμενος ότι θα πεθάνει, αυτό το έθνος υποβιβάζεται σε χειραγωγίσημον λαό. 

Εξ άλλου, όσοι πολιτισμοί πέριξ του φόβου εδραιώθηκαν, είτε κάτω από έναν τιμωρό θεό (βλ. Μεσαίωνα), είτε κάτω από έναν τύραννο (βλ. Ερντογάν), είτε κάτω από ένα ισοπεδωτικό ιδεολογικό δόγμα (βλ. Σοβιετική Ένωση), ουδέποτε ανέδειξαν αξιόλογη διανόηση ή ανθρωποκεντρική επιστήμη και ελάχιστα προσέφεραν στην πνευματική και τεχνολογική ανάπτυξη της ανθρωπότητος, κι ας άφηναν πίσω τους εντυπωσιακά μνημεία όπως πυραμίδες, τείχη και κάστρα όταν δεν άφηναν στάχτες… Υπό τέτοια καθεστώτα, η διανόηση ασφυκτιούσε κάτω από ηγεμόνες και ιερατεία, τα οποία, δια των φόβητρων τερατισμών ήρχον επί των ισοπεδωμένων υπηκόων αυτών προς εκμετάλλευσιν. Και «τερατισμός» νοείται ό,τι παρεκκλίνει της λογικής και του κάλλους όπως ορίζονται από την λογική της φύσεως και όχι από κάποια χαλκευμένη, ιδιοτελής λογική καιροσκόπων Εξ άλλου, εάν κάποιος αναγνώσει τις ανακοινωμένες διατάξεις του Παγκοσμίου Οργανισμού Υγείας, του έτους 2019, οι οποίες κάνουν λόγο για δύο παγκοσμίου βεληνεκούς ασκήσεις αντιμετωπίσεως «ενός απελευθερωμένου παθογόνου κατά του αναπνευστικού» προγραμματισμένες να εκτελεστούν πριν τον Σεπτέμβριο του 2020 από 196 συμβεβλημένα κράτη, θα αντιληφθεί ότι το σημερινό «ιερατείον» φόβου έχει ήδη στηθεί κάτω από το χαλκευμένο τέρας. 
 Ωστόσο, η Ελληνική γλώσσα είναι η μόνη που συνδυάζει  την «φύση» με την «λογική» και το «κάλλος» με το «έργο» ώστε δια της φυσιολογικής καλλιέργειας να θανατωθεί κάθε τερατισμός που ισοπεδώνει ανθρώπους και έθνη υποβαθμίζοντάς τα σε υπηκόους και λαούς, αντιστοίχως.  


Η οικογένεια και το σχολείο: φορείς παιδείας

Στο πλαίσιο της οικογένειας, όταν μιλάμε για παιδεία αναφερόμαστε στις αξίες που ως γονείς ελπίζουμε να καλλιεργήσουμε στα παιδιά μας, θέλοντας να πατήσουν λίγο πολύ στα δικά μας βήματα, αλλά και να μας ξεπεράσουν. Για να μας ξεπεράσουν, όμως, χρειάζεται μια απαραίτητη συνθήκη που αποτελεί και μια βασική αξία, η ελευθερία. Με βάση το δικό μας αξιακό σύστημα, τι είναι αυτό που θεωρούμε απαραίτητο για την κοινωνική αλλά και ατομική μας ισορροπία, ποιες οι αρχές που μας διέπουν ως οντότητες; Τι θέλουμε να διδάξουμε στα παιδιά μας;

axies

Πολλοί αναπαριστούν το αξιακό σύστημα με ένα δέντρο. Ο καθένας από εμάς βάζει στην θέση του κορμού και της ρίζας τις αξίες που θεωρεί βασικές για τη ζωή του. 

Πώς οι γονείς καλλιεργούμε στα παιδιά μας τις αξίες

  • Τους δείχνουμε τα βήματα. Για τα παιδιά μας είμαστε μοντέλα συμπεριφοράς, μαθαίνουν μέσα από το δικό μας παράδειγμα. Όταν σεβόμαστε τον συνάνθρωπο μας, όταν μας βλέπουν να τηρούμε τους κανόνες κοινής ησυχίας θα κάνουν το ίδιο. 
  • Επικοινωνούμε τις σκέψεις μας, προάγουμε τον διάλογο. Όταν ένα παιδί ρωτά «γιατί», η απάντηση «γιατί έτσι» δεν του αρέσει (ούτε και σε εμάς, άλλωστε). Προσπαθούμε να ανοίξουμε το θέμα, να διερευνήσουμε μαζί με το παιδί, να μιλήσουμε στη γλώσσα που αντιλαμβάνεται ανάλογα με το αναπτυξιακό του στάδιο. 
  • Επαφή με τον εαυτό και τα συναισθήματα μας. Η έκφραση των συναισθημάτων μάς βοηθά να έχουμε έναν καθαρό και τίμιο διάλογο με τον εαυτό μας δυναμώνοντας την αίσθηση της προσωπικής ευθύνης. Η υγιής σχέση μαζί του είναι και η βάση των σχέσεων μας με τους άλλους. Καλλιεργούμε την ενσυναίσθηση όταν πρώτα έχουμε αντιληφθεί, ονομάσει και αποδεχτεί τα δικά μας (ακόμα και τα πιο αρνητικά) συναισθήματα. Αν θέλουμε τα παιδιά μας να δημιουργήσουν σχέσεις ασφαλείς και σταθερές, καλλιεργούμε την αποδοχή των συναισθημάτων τους μέσα από την ενεργητική ακρόαση.

Ο ρόλος του σχολείου 

  • Ο εκπαιδευτικός. Στο σχολικό πλαίσιο, ο εκπαιδευτικός τόσο μέσα από τον τρόπο που σχετίζεται και διαδρά με τους μαθητές όσο και μέσα από το εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιεί ή επιλέγει να ενσωματώσει στο μάθημα του προάγει βιωματικά τις αξίες της ζωής.
  • Οι τέχνες. Σε συνδυασμό με τη μουσική, την κίνηση, τα εικαστικά, τη δραματοποίηση αλλά και πιο σύγχρονες μορφές τέχνης οι μαθητές εμπλέκονται συνεργατικά με αποτέλεσμα να κινητοποιούνται θετικά και να ωριμάζουν. Παράλληλα, μέσα από την τέχνη τολμούν και εκφράζονται ελεύθερα, κάτι που ενισχύει την αυτοπεποίθηση τους.
  • Φιλαναγνωσία. Έρευνες έχουν αποδείξει ότι η ανάγνωση λογοτεχνικών κειμένων, παραμυθιών, ιστορικών μυθιστορημάτων εξάπτει τη δημιουργική φαντασία ενώ παράλληλα προάγει με έμμεσο τρόπο την εκπαιδευτική διαδικασία. Η ταύτιση τους με τους ήρωες του βιβλίου συχνά βοηθά τα παιδιά να κάνουν την αυτοκριτική τους, να σκεφτούν την επίδραση των συμπεριφορών τους στο σπίτι ή στο σχολείο και με τον τρόπον αυτό να αναπτυχθούν συναισθηματικά.
  • Ο μαθητής στην κοινωνία. Μια από τις σημαντικότερες αξίες που καλλιεργεί το σχολείο είναι η αξία του εθελοντισμού και της προσφοράς. Πρόκειται για μια εμπειρία που οι μαθητές πρέπει να βιώσουν για να αντιληφθούν τα οφέλη της τόσο στο κοινωνικό σύνολο όσο και στους ίδιους προσωπικά καθώς μέσα από τέτοιες δράσεις γεννιέται η ελπίδα για ένα καλύτερο μέλλον και τονώνεται η πίστη τους για μια κοινωνία αξιών.


Το  Όραμα, η Αποστολή και οι Αξίες μας είναι η πυξίδα της ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ που συμβάλλει στην επίτευξη των στόχων και τη βιώσιμη αριστεία, δημιουργώντας αξία για την ίδια την ΠΟΛΙΤΕΙΑ, για τους ΠΟΛΙΤΕΣ, αλλά και για το σύνολο της Ελληνικής ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.

Με πηγή έμπνευσης και κίνητρο την Ελληνική κληρονομιά μας, στοχεύουμε πάντα στην κορυφή παγκοσμίως.

Επειδή δεν επαρκεί το όργωμα, η φύλαξη και η φροντίδα για να ανθίσει ένας καλλιεργημένος πολιτισμός. Εξ άλλου, και μία φυλή ανθρωποφάγων έχουν την… κουλτούρα τους, αλλ’ επουδενί «καλλιέργεια». Καλώς λοιπόν αποκαλούμε κουλτουριάριδες κάποιους που υιοθετούν ιδεοληψίες απέχουσες από το φυσιο-λογικόν κάλλος. 

Τι  πταίει; Πως ξεπέσαμε από την έννοια της καλλιέργειας σε αυτήν της κουλτούρας, όντας «κακιεργημένοι»; Πως ξεπέσαμε από την έννοια του έθνους στην έννοια ενός λαού ως «λασπωμένοι»; 
Ποίο ήταν το σημείο της πτώσης που μας σακάτεψε και μετέτρεψε έναν μεγάλο αριθμό Ελληνόφωνων σε πνευματικά παράσιτα αλλότριων δοξασιών που ουδεμία σχέση έχουν με εκείνους τους προγόνους που έστησαν τον άνθρωπο στα πόδια του;  

Τι κακιέργησε τον «θολοκουλτουριάρη» που του δίνουν λόγο ύπαρξης ξενοχαλκευμένες έννοιες τύπου «ρατσιστής-αντιρατσιστής», «εθνικιστής-αντιεθνικιστής», «φασίστας-αντιφασίστας», «ευρωσκεπτικιστής-ευρωπαϊστής» υπηρετώντας εν αγνοία του αετονύχιδες «ιμπεριαλιστές» που προσφέρονται ως προστάτες των καλών «παύλα… -ιστών» και τιμωροί των κακών «παύλα.. -ιστών»…;


H «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ» λειτουργεί με άξονα τον πολίτη ο οποίος συμμετέχει με τον δυνατότερο και αποτελεσματικό τρόπο στην κρίση των καταστάσεων αποφάσεων δεδομένων και στην άσκηση εξουσίας, ουσιαστικά είναι αυτός που άρχει πολιτικά στην ελλήνων πολιτεία.

Ο ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ!

ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΖΕΙ, ΑΝΕΛΙΣΣΕΤΑΙ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΣΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΡΜΟΝΙΑ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ

ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ Ο ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ

ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΜΕΤΕΧΕΙ ΚΡΙΣΕΩΣ ΚΑΙ ΑΡΧΗΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΟΥ ΕΝΕΡΓΑ ΜΕ ΙΣΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΙΣΗΓΟΡΙΑ ΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ.

ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΦΙΛΤΡΑΡΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΑΞΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ

                             

ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΣΥΛΙΑ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΠΑΡΑΞΕΙ ΑΔΙΚΟ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΑΡΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΟΥ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ

ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ Η ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΔΙΟΙΚΟΥΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΙΔΙΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ


ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΕΝΣΑΡΚΩΣΗΣ ΤΟΥ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΝΑ ΣΕΒΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΖΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ


ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΙΣΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ


ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥΣ


ΣΗΜΕΡΑ ΩΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΓΙΑΤΙ ΑΦΗΣΑΜΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΝΑ ΜΑΣ ΚΡΑΤΟΥΝ ΣΕ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΜΑΣ

               

ΕΜΕΙΣ ΟΜΩΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΔΙΑΘΕΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΟΧΗΜΑ.

ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ

Η ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΕΧΕΙ ΑΝΟΙΞΕΙ

ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΤΗΝ ΠΕΡΠΑΤΗΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ;

ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ Η ΕΝΩΣΗ    ΟΛΩΝ ΤΩΝΕΛΛΗΝΩΝ

ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ 
ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ 
ΕΚΠΡΟΣΩΠΙΣΗΣ 
ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ
ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ
ΑΡΧΙΚΗ - ΠΡΟΦΙΛ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ:  http://www.artemis-sorras.gr
ΠΡΟΤΑΣΗ 600 ΔΙΣ:  http://600dis.oramaellas.gr
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΗΜΩΝ:  http://dimoi.oramaellas.gr
ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ:  http://trapeza-anatolis.oramaellas.gr
ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΧΣ:  http://txs.oramaellas.gr
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ
ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ:
ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ:
ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΚΟ SITE ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ:
ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΓΡΑΦΗ:  https://www.aitherikigrafi.gr/
ΓΡΑΦΕΙΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ Ε.ΣΥ. ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ:
Η Ε.ΣΥ. ΛΑΡΙΣΑΙΩΝ 3 - ΧΡΥΣΟΧΟΟΥ 3-5, ΛΑΡΙΣΑ, ΤΗΛ. 2411117889

https://athlw.blogspot.com/

https://nikos-karaventzas.blogspot.com

https://www.artemis-sorras.gr/esy/programmatikes-diloseis-politikoy-foirea-ellinon-syneleysis-6199-04-09-2015




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ


Ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 6ΟΟ:
ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΟΛΙΤΗΣ;
Ο ΚΑΙΡΟΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ:

Post Top Ad

Your Ad Spot

ΣΕΛΙΔΕΣ