ΝΕΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ:

Translate

Τετάρτη 15 Ιουνίου 2022

«Προετοιμάζοντας τον Ενεργό Πολίτη»: Καινοτόμο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στο 24ο Δημοτικό Σχολείο Λάρισας

Ένα καινοτόμο εκπαιδευτικό πρόγραμμα εγκεκριμένο από το Υ.ΠΑΙ.Θ υλοποιήθηκε φέτος (2021-22) στο 24ο Δημοτικό Σχολείο Λάρισας με τίτλο «Ενεργώ ως Πολίτης» υπό την εποπτεία του ιδρύματος Λαμπράκη σε συνεργασία με το ίδρυμα Α.Κ. Λασκαρίδη και το ίδρυμα Μποδοσάκη.


Ο συντονισμός για την Α/θμια Εκπ/ση Λάρισας ανήκει στην Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων κ. Χατζημίχου Κωνσταντίνα, ενώ η ευθύνη της υλοποίησης στο Σχολείο ανήκει στη διευθύντρια Μυλωνά Σοφία και στις εκπαιδευτικούς Βελεσιώτου Αικατερίνη Καλαϊτζόγλου Βάια και Παρλάτζα Ελένη, οι οποίες εργάστηκαν με τους μαθητές των Δ΄ Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων.


Οι εκπαιδευτικοί, αφού αρχικά επιμορφώθηκαν σχετικά με τους στόχους, το εκπαιδευτικό υλικό και τη μεθοδολογία του προγράμματος, ανέπτυξαν μια σειρά από διερευνητικές και βιωματικές δράσεις με τους μαθητές και τις μαθήτριες των Δ΄ Ε΄και Στ΄ τάξεων.

Ξεκινώντας με την αναγνώρισης της μοναδικότητας για κάθε ανθρώπινη ταυτότητα, προχώρησαν στην κατανόηση της έννοιας της συνύπαρξης και την αποδοχή της διαφορετικότητας.
Στη συνέχεια οι μαθητές/τριες εκπαιδεύτηκαν στην κριτική ανάγνωση και αποδόμηση μηνυμάτων που εκπέμπουν οι φωτογραφίες και οι λεζάντες τους, όπως χρησιμοποιούνται από τα ΜΜΕ με στόχο την ικανότητας διάκρισης (ως προς την αξιοπιστία) της πληροφορίας.

Αμέσως μετά «Τα Παιδιά Πολίτες» του 24ου Δημοτικού Σχολείου, αφού παρατήρησαν και εντόπισαν «μικρά» προβλήματα της καθημερινότητας που επηρεάζουν τη ζωή τους στη γειτονιά τους, έξω από το σπίτι και το σχολείο τους (σκουπίδια σε δρόμους και πλατείες, σπασμένα πλακάκια και εμπόδια στα πεζοδρόμια, στενά και ανύπαρκτα πεζοδρόμια κ.ά), αποφάσισαν να αναλάβουν οι ίδιοι δράση για την αντιμετώπιση κάποιων από αυτά.
Έτσι προχώρησαν στον καθαρισμό από τα σκουπίδια της αυλής του σχολείου, της πλατείας Χαραυγής και του πάρκου απέναντι από το Δημοτικό Σχολείο καθώς και στην ανανέωση των ξεθωριασμένων διαβάσεων έξω από αυτό.


Το 24ο Δημοτικό Σχολείο – το μοναδικό εκ μέρους της Α/θμιας Εκπ/σης Λάρισας που υλοποιεί το εν λόγω εκπαιδευτικό πρόγραμμα – φιλοδοξεί, μέσω αυτού, να επιτύχει την υποκίνηση του ενδιαφέροντος των μαθητών/τριών για τον δημόσιο χώρο, για τη βελτίωση των συνθηκών (περιβαλλοντικών, διαβίωσης, έκφρασης) της κοινότητας, την προσωπική ευθύνη, τη συνεργασία, την ανάληψη πρωτοβουλιών. Επιδιώκει τα παιδιά, ως πολίτες που έρχονται σε επαφή με τον δημόσιο χώρο και τον χρησιμοποιούν να ενδυναμωθούν ώστε να αποκτήσουν φωνή, να μάθουν τα βήματα για τη διεκδίκηση βελτιώσεων και, στον βαθμό που τους αναλογεί, να συμμετέχουν και να παρεμβαίνουν με υπευθυνότητα.

ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ Ε.ΣΥ.


ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ

ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ

1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ

Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων.
Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.
1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.
1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.
1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές – προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.
1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης.
1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.
1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής- πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .
1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).
1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.
1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).
1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.
1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.
1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.
1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.
1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».
1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.

2.0. ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ

2.1. Η Ελλήνων Πολιτεία σε όλους τους Δήμους θα προσφέρει Διαρκή Ελληνική Παιδεία.
2.2. Θα κατασκευαστούν χώροι Διδασκαλίας και Φιλοξενίας για όλες τις ηλικίες, με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς με άξονα Διδασκαλίας την Γραμματεία μας και την αναβάθμιση σε κάθε τομέα ενδιαφέροντος των Πολιτών που θα ακολουθούν το πρόγραμμα. Στοίχημα της Πολιτείας είναι η αναβάθμιση ολόκληρης της κοινωνίας εντός του Ελλάνιου Αξιακού Συστήματος.
2.3. Θα οργανωθούν ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα για τους Έλληνες όλων των ηλικιών. Θα επιδοτηθεί ένα «τέλος εκπαίδευσης» για κάθε Έλληνα και Ελληνίδα ξεχωριστά, ώστε να παρακολουθούν τις εκπαιδευτικές συνεδρίες και τα προγράμματα ή να οργανώνουν τέτοιες συνεδρίες και προγράμματα για «επανεκπαίδευση και επανακατάρτιση», ούτως ώστε, ο κάθε Έλληνας να ενημερώνεται για τις νέες προοπτικές, τα νέα επαγγέλματα, νέες δεξιοτεχνίες, τέχνες, γινόμενοι όλοι παραγωγικότεροι πολίτες.

3.0 ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ

3.1. Μέσα στα πλαίσια της προσφοράς της Ελλήνων Πολιτείας για Διαρκή Ελληνική Παιδεία είναι και η δημιουργία σε κάθε πόλη – κωμόπολη δημόσια βιβλιοθήκη με βιβλία της πραγματικής Ελληνικής Γραμματείας, σε ένα ιδανικό περιβάλλον εναρμονισμένο με τον ρόλο που υπηρετεί και με περιεχόμενο συγγράμματα για την γνωσιακή επιμόρφωση των Πολιτών.
3.2. Οι βιβλιοθήκες θα είναι και κέντρα πληροφοριών τα οποία θα βρίσκονται συνδεδεμένα διαδικτυακά με άλλα παρόμοια κέντρα σε όλο τον πλανήτη ούτως ώστε να μπορεί ο ενδιαφερόμενος να έχει διευρυμένη πρόσβαση.



Ο ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ!

ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΖΕΙ, ΑΝΕΛΙΣΣΕΤΑΙ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΣΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΡΜΟΝΙΑ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ

ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ Ο ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ

ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΜΕΤΕΧΕΙ ΚΡΙΣΕΩΣ ΚΑΙ ΑΡΧΗΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΟΥ ΕΝΕΡΓΑ ΜΕ ΙΣΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΙΣΗΓΟΡΙΑ ΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ.

ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΦΙΛΤΡΑΡΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΑΞΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ

                             

ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΣΥΛΙΑ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΠΑΡΑΞΕΙ ΑΔΙΚΟ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΑΡΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΟΥ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ

ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ Η ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΔΙΟΙΚΟΥΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΙΔΙΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ


ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΕΝΣΑΡΚΩΣΗΣ ΤΟΥ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΝΑ ΣΕΒΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΖΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ


ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΙΣΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ


ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥΣ


ΣΗΜΕΡΑ ΩΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΓΙΑΤΙ ΑΦΗΣΑΜΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΝΑ ΜΑΣ ΚΡΑΤΟΥΝ ΣΕ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΜΑΣ

               

ΕΜΕΙΣ ΟΜΩΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΔΙΑΘΕΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΟΧΗΜΑ.

ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ

Η ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΕΧΕΙ ΑΝΟΙΞΕΙ

ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΤΗΝ ΠΕΡΠΑΤΗΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ;



ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ. ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ.

ΠΗΓΗ

https://www.aitherikigrafi.gr/33-protokolla-2-nomoi  

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ:

ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ Η ΕΝΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΙΣΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ
ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ

ΑΡΧΙΚΗ - ΠΡΟΦΙΛ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ:  http://www.artemis-sorras.gr
ΠΡΟΤΑΣΗ 600 ΔΙΣ:  http://600dis.oramaellas.gr
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΗΜΩΝ:  http://dimoi.oramaellas.gr
ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ:  http://trapeza-anatolis.oramaellas.gr
ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΧΣ:  http://txs.oramaellas.gr
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ
ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ:
ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ:
ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΚΟ SITE ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ:
ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΓΡΑΦΗ:  https://www.aitherikigrafi.gr/
ΓΡΑΦΕΙΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ Ε.ΣΥ. ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ:
Η Ε.ΣΥ. ΛΑΡΙΣΑΙΩΝ 3 - ΧΡΥΣΟΧΟΟΥ 3-5, ΛΑΡΙΣΑ, ΤΗΛ. 2411117889


https://athlw.blogspot.com/

https://nikos-karaventzas.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ


Ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 6ΟΟ:
ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΟΛΙΤΗΣ;
Ο ΚΑΙΡΟΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ:

Post Top Ad

Your Ad Spot

ΣΕΛΙΔΕΣ