ΝΕΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ:

Translate

Τετάρτη 22 Ιουνίου 2022

ΣΤΟ ΣΤΟΧΑΣΤΡΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ...ΤΑΖΟΥΝ ΦΟΥΜΑΡΑ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ.

 


Νίκη Κεραμέως: Σχετικά με τις προσλήψεις εκπαιδευτικών και το ολοήμερο σχολείο


Στην εφημερίδα “to manifesto”  παραχώρησε συνέντευξη χθες η Υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως.  



Οι ερωτήσεις του δημοσιογράφου και οι απαντήσεις της Υπουργού

Δημοσιογράφος: Είμαστε έτοιμοι για τη νέα χρονιά; Θα χρειαστούν άλλες προσλήψεις εκπαιδευτικών για να καλυφθούν ενδεχόμενα κενά;

Νίκη Κεραμέως: Είμαστε καθ’ όλα έτοιμοι για τη νέα χρονιά. Προ ημερών μάλιστα, εξαγγείλαμε πάνω από 8.500 χιλιάδες νέους μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών. Εδώ και δώδεκα χρόνια δεν είχε γίνει ούτε ένας διορισμός στην εκπαίδευση. Μέσα σε μία διετία, επί κυβέρνησης Κυριάκου Μητσοτάκη, έχουν ήδη γίνει 16.200 διορισμοί και εντός του καλοκαιριού θα αγγίξουμε τους 25.000 διορισμούς συνολικά σε πρωτοβάθμια-δευτεροβάθμια εκπαίδευση και ειδική αγωγή. Η επένδυση στο ανθρώπινο δυναμικό αποτελεί πρώτιστο μέλημά μας.

Δημοσιογράφος: Το πρόγραμμα για τα ολοήμερα σχολεία έχει πιλοτικό χαρακτήρα ή θα εφαρμοστεί με καθολικό τρόπο σε όλη την επικράτεια;

Νίκη Κεραμέως: Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης εξήγγειλε μια σημαντική επέκταση, χρονική αλλά και ουσιαστική, του ολοήμερου σχολείου. Από τον προσεχή Σεπτέμβριο, στα μισό τμήματα των ήδη λειτουργούντων ολοήμερων της χώρας, δηλαδή σε πάνω από 5.000 τμήματα, το ολοήμερο θα λειτουργεί μέχρι τις 5:30 το απόγευμα (από 4 μ.μ. σήμερα). Πρόκειται για ένα μέτρο με διττή στόχευση: αφενός την ουσιαστική ποιοτική αναβάθμιση της παρεχόμενης δημόσιας εκπαίδευσης, με δημιουργικές δράσεις οι οποίες καθιστούν το πρόγραμμα ιδιαίτερα ωφέλιμο και ελκυστικό για τα παιδιά, αφετέρου τη διευκόλυνση συμμετοχής των γονέων στην αγορά εργασίας φέροντας πιο κοντά το σχολικό ωράριο με το ωράριο των εργαζόμενων γονέων. Είναι σημαντικό δε ότι θα μπορούν τα παιδιά να εγγράφονται ελεύθερα στο ολοήμερο δίχως κριτήρια.  

Δημοσιογράφος: Δεδομένου ότι δεν έχουμε ξεμπερδέψει με την covid-19, υπάρχει κάποια, έστω προληπτικά, προετοιμασία εν όψει της νέας σχολικής χρονιάς; Είναι πρόωρο, για παράδειγμα, να σας ρωτήσω αν θα χρησιμοποιούνται οι μάσκες στα σχολεία και τον Σεπτέμβριο;

Νίκη Κεραμέως: Φοβάμαι ότι είναι πρόωρο το ερώτημα, γιατί έχει αποδειχθεί σε όλους μας ότι η πανδημία έχει εντόνως δυναμικό χαρακτήρα. Την παρακολουθούμε στενά και πηγαίνουμε βήμα βήμα, πάντα σε στενή συνεργασία με το υπουργείο Υγείας και την Επιτροπή των ειδικών. Είναι Ιούνιος και τα σχολεία μας θα ανοίξουν τον Σεπτέμβριο, συνεπώς εξετάζουμε διαρκώς τα δεδομένα και θα πορευθούμε αναλόγως. Οφείλουμε να συγχαρούμε την εκπαιδευτική κοινότητα -μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικούς, στελέχη εκπαίδευσης- η οποία έχει επιδείξει εξαιρετική προσαρμοστικότητα και υπευθυνότητα στην εφαρμογή και τήρηση των μέτρων προστασίας και πρόληψης από τον κορωνοϊό

https://draft.blogger.com/

«Αυτή η κυβέρνηση δεν νοιάζεται καθόλου για το παιδί, τους γονείς ,τους εργαζόμενους,  λέει λόγια και τάζει φούμαρα»

Πριν από λίγες μέρες σε συνέδριο για το Δημογραφικό, προαναγγέλθηκε  από τον πρωθυπουργό η επέκταση του ωραρίου λειτουργίας των δημοτικών σχολείων, των νηπιαγωγείων και των παιδικών σταθμών έως τις 6 το απόγευμα. Χαρακτηρίζοντας το δημογραφικό ως  «εθνικό, υπαρξιακό ζήτημα» και επιπλέον ως ανακούφιση για την οικογένεια το συγκεκριμένο μέτρο που θα συμπεριλάβει και τη μελέτη των παιδιών. Αυτά είναι τα δεδομένα της εξαγγελίας που δεν χωρά αμφιβολία ότι πρόκειται καθαρά για προεκλογικού χαρακτήρα μέτρο, έχει διπλή ή και τριπλή ανάγνωση και σίγουρα χρήζει συζήτησης και ανταλλαγής απόψεων.

Αρχικά, ένα μέτρο που απευθύνεται σε τόσο ευαίσθητες παιδικές ηλικίες και αναφέρομαι περισσότερα για τον βρεφονηπιακό σταθμό ,θα πρέπει πρώτιστα να μεριμνά  για αυτό που είναι καλύτερο για τα παιδιά, για την ομαλή και ολόπλευρη ανάπτυξη τους, την αναγκαία επαφή και το συναισθηματικό δέσιμο με την οικογένεια.

Συμβαίνει αυτό σε αυτή την περίπτωση; Άποψη μου είναι πως όχι και το μόνο που θα γίνει είναι παιδιά στην ουσία παρκαρισμένα από το πρωί μέχρι το βράδυ-μην ξεχνάμε ότι τον Χειμώνα από τις 5 το απόγευμα είναι νύκτα-,απομονωμένα και ξεκομμένα από την οικογένεια. Από την άλλη παιδαγωγούς να μετατρέπονται σε παιδοφύλακες  σε χώρους με ανεπαρκείς υποδομές. Ο Αντίλογος σε αυτό είναι ότι σήμερα πλέον εργάζονται και οι δύο γονείς, τα ωράρια δεν είναι πάντα σταθερά και η παράταση του ωραρίου σε πολλές περιπτώσεις είναι λύση και αναγκαιότητα. Δεν το αμφισβητώ, αλλά είναι οξύμωρο η σύνδεση του δημογραφικού με τέτοια μέτρα που στην ουσία απομακρύνουν τα μέλη της οικογένειας και ειδικά από μια κυβέρνηση που προβάλει την συνοχή  και την αξία της οικογένειας. Αυτό που φαίνεται ότι τους ενδιαφέρει,  είναι απλά να γεννιούνται παιδιά ,να μειωθεί η υπογεννητικότητα και αυτά ακολούθως να παρκάρονται σε παιδικούς σταθμούς και στο σχολείο.

Δεν νομίζω ότι λύνονται έτσι τα ζητήματα , χρειάζονται κίνητρα, σωστές και καλά αμειβόμενες θέσεις εργασίας που θα  κάνουν το κάθε νέο ζευγάρι να νοιώσει σιγουριά για το μέλλον και να αποφασίσει να κάνει παιδί. Μέτρα όπως οι νταντάδες της γειτονιάς που υποτιμούν το έργο των παιδαγωγών που εργάζονται στους βρεφονηπιακούς σταθμούς και δεν προσφέρουν ισότιμη εκπαίδευση σε όλα τα παιδιά δεν είναι κάτι που πρέπει να καυχιέται η κυβέρνηση, ούτε βέβαια  για την τετράμηνη  γονική άδεια και το εφάπαξ επίδομα γέννας που βαρεθήκαμε να ακούμε. Χρειάζεται σχέδιο και όραμα, όπως  νέοι και πλήρως εξοπλισμένοι παιδικοί σταθμοί , που να είναι  εναρμονισμένοι με το ευρωπαϊκό πλαίσιο,γιατί παρά τα λόγια υπάρχουν σταθμοί που βάζουν σε κίνδυνο παιδιά και εργαζόμενους. Χρειάζονται προσλήψεις και αναλογία παιδιών και εκπαιδευτικού προσωπικού. Χρειάζεται υλικοτεχνική υποδομή και δεν χρειάζονται μόνο λόγια και εξαγγελίες που  δεν είναι υλοποιήσιμες ή αν υλοποιηθούν θα χαρακτηρίζονται από προχειρότητα και υποτίμηση των  παιδιών και του έργου των  παιδαγωγών.

Σε όλες αυτές τις εξαγγελίες  τα παιδιά θα είναι οι χαμένοι και αδικημένοι  γιατί θα ζουν τον περισσότερο χρόνο τους σε ένα χώρο που δεν είναι το σπίτι τους ,θα μεγαλώνουν με δασκάλες και θα βλέπουν την μαμά και τον μπαμπά πριν κοιμηθούν. Έτσι θέλουμε να μεγαλώνουν τα παιδιά; Έτσι θα έχουμε αργότερα υγιείς και ισορροπημένους εφήβους και ενήλικες; Τέτοια κοινωνία οραματίζονται στην κυβέρνηση; Η Πλειοψηφία των πολιτών θέλουμε να μεγαλώνουν τα παιδιά με τις οικογένειες τους, να δουλεύουμε με ανθρώπινες συνθήκες και να μην γινόμαστε λάστιχα  για να πληρώσουμε το ρεύμα και να αγοράσουμε τα απολύτως αναγκαία.

Αυτή η κυβέρνηση δεν νοιάζεται καθόλου για το παιδί, τους γονείς ,τους εργαζόμενους,  λέει λόγια και τάζει φούμαρα.

Η Ευαγγελία Μανιτσούδη είναι εκπαιδευτικός

Κλέλια Ρένεση: «Θα δουλεύετε 12ωρα τη μέρα και τα λεφτά δε θα φτάνουν… τα παιδιά σας δεν θα σας γνωρίσουν ποτέ»


Στο νέο πιλοτικό πρόγραμμα του υπουργείου Παιδείας για τα ολοήμερα σχολεία και τους παιδικούς σταθμούς αναφέρθηκε η ηθοποιός Κλέλια Ρένεση, λέγοντας ότι με αυτό τον τρόπο «τα παιδιά σας θα μάθουν έτσι καλύτερα να υπακούουν σε κανόνες και ωράρια, να μπαίνουν από νωρίς στα ποθητά καλούπια».

Η Κλέλια Ρένεση στην ανάρτησή της στο Instagram προσθέτει πως με το διευρυμένο ωράριο των σχολείων οι γονείς θα δουλεύουν 12ωρα και δεν θα δομηθεί η γονική καταλήγοντας πως και έτσι τα παιδιά «θα ‘ναι πιο εύκολα διαχειρίσιμα».

Αναλυτικά η ανάρτηση της Κλέλιας Ρένεση:
«Διεύρυνση του ωραρίου των παιδικών σταθμών ακούω.. ολοήμερα σχολεία…προσπάθεια προσαρμογής στις παρούσες συνθήκες διαβάζω, πιλοτικό πρόγραμμα κι άλλα τέτοια.. Και η καρδιά μεταφράζει: Θα σας βάλουμε να δουλεύετε 12 ώρες την ημέρα. Θα τρέχετε κ δεν θα φτάνετε κ εννοείται δεν θα σας φτάνουν ποτέ τα λεφτά. Τα παιδιά σας θα τα μεγαλώνουν απρόσωποι εξαντλημένοι εκπαιδευτές και παιδαγωγοί οι οποίοι με την σειρά τους δεν θα βλέπουν ποτέ τα δικά τους παιδιά. Τα παιδιά σας θα μάθουν έτσι καλύτερα να υπακούουν σε κανόνες και ωράρια, να μπαίνουν από νωρίς στα ποθητά καλούπια.


Τα παιδιά σας δεν θα σας γνωρίσουν ποτέ, δεν θα έχει μείνει στάλα ενέργειας για να δομηθεί η σχέση στο βραδινό δίωρο (στην καλύτερη των περιπτώσεων). Δεν θα πάρουν το σθένος, την αγκαλιά, την συγχώρεση, την ζεστασιά που χρειάζονται στην καθημερινότητά τους για να δομήσουν τον εαυτό τους. Έτσι θα ‘ναι πιο εύκολα διαχειρίσιμα. Σωστά εργαλεία του κράτους. Και σε λίγες γενιές, μας βλέπω να γεννάμε παιδιά από νομικό καθήκον, να τους τα παραδίδουμε απ’ το μαιευτήριο και να πηγαίνουμε κεφάτες πίσω στη δουλειά μας. Μετά κλείνω τα μάτια και ονειρεύομαι έναν κόσμο.. Έναν κόσμο που όταν μια γυναίκα γεννάει, όλη η γειτονιά, όλη η οικογένεια, όλη η κοινωνική δομή είναι στο πλευρό της νύχτα μέρα. Ότι την βοηθάει να κατακτήσει την μητρική ταυτότητα.

Ένα κράτος που αναγνωρίζει την τεράστια συμβολή της και την αυτοθυσία της. Της δίνει έξτρα κίνητρα να κάτσει δίπλα στο παιδί της όσο πιο πολύ μπορεί. Αναγνωρίζοντας την τεράστια σημασία που έχει η παρουσία του γονέα στα πρώτα χρόνια ενός παιδιού. Μια κοινωνία που οι γονείς χαίρονται τη δουλειά τους. Που γυρνάνε στο σπίτι για να ζήσουν την υπόλοιπη μέρα τους δημιουργικά και όχι περιμένοντας το Σαββατοκύριακο για να πάνε μια βόλτα με το παιδί στο πάρκο. Ένα κράτος που οι παιδικοί σταθμοί δεν είναι πάρκινγκ παιδιών αλλά χώροι απέραντης δημιουργίας. Χώροι κοινοτικοί και κυκλωτικοί, που οι γονείς φτιάχνουν μια μικρή κοινωνία μεταξύ τους, που το κάθε σπίτι προσφέρει και από κάτι στο σύνολο, που στέκονται ενωμένοι στις αποφάσεις και υποστηρίζουν τους λιγότερο τυχερούς.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ – ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ – ΑΛΛΗΛΟΦΡΟΝΤΙΔΑ κι έτσι τα παιδιά θα μάθουν να μοιάζουν σε εμάς και θα συνεχιστεί η μαγεία. Ονειρεύομαι γονείς που μπορούν να ‘ναι και να νιώθουν παιδιά, να ‘χουν όρεξη και δύναμη να κυνηγήσουν τα όνειρά τους και να τους καμαρώνουν τα παιδιά τους λαμπερούς και μαχόμενους γι’ αυτό που αγαπούν.. και εκεί να βρουν να μοιάσουν οι επόμενες γενιές. Όλα αυτά, με τόση δουλειά και τόση ανασφάλεια για την κάλυψη των εξόδων ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ! Όχι άλλα χανζαπλάστ στην συνεχή αιμορραγία μας.

 Δεν θελουμε άλλες πρόνοιες από ‘σας για τα παιδιά μας. ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΠΙΣΩ ΠΑΡΑΚΑΛΩ.»

ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ Ε.ΣΥ.


ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ

ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ

1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ

Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων.
Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.
1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.
1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.
1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές – προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.
1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης.
1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.
1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής- πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .
1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).
1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.
1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).
1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.
1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.
1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.
1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.
1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».
1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.

2.0. ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ

2.1. Η Ελλήνων Πολιτεία σε όλους τους Δήμους θα προσφέρει Διαρκή Ελληνική Παιδεία.
2.2. Θα κατασκευαστούν χώροι Διδασκαλίας και Φιλοξενίας για όλες τις ηλικίες, με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς με άξονα Διδασκαλίας την Γραμματεία μας και την αναβάθμιση σε κάθε τομέα ενδιαφέροντος των Πολιτών που θα ακολουθούν το πρόγραμμα. Στοίχημα της Πολιτείας είναι η αναβάθμιση ολόκληρης της κοινωνίας εντός του Ελλάνιου Αξιακού Συστήματος.
2.3. Θα οργανωθούν ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα για τους Έλληνες όλων των ηλικιών. Θα επιδοτηθεί ένα «τέλος εκπαίδευσης» για κάθε Έλληνα και Ελληνίδα ξεχωριστά, ώστε να παρακολουθούν τις εκπαιδευτικές συνεδρίες και τα προγράμματα ή να οργανώνουν τέτοιες συνεδρίες και προγράμματα για «επανεκπαίδευση και επανακατάρτιση», ούτως ώστε, ο κάθε Έλληνας να ενημερώνεται για τις νέες προοπτικές, τα νέα επαγγέλματα, νέες δεξιοτεχνίες, τέχνες, γινόμενοι όλοι παραγωγικότεροι πολίτες.

3.0 ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ

3.1. Μέσα στα πλαίσια της προσφοράς της Ελλήνων Πολιτείας για Διαρκή Ελληνική Παιδεία είναι και η δημιουργία σε κάθε πόλη – κωμόπολη δημόσια βιβλιοθήκη με βιβλία της πραγματικής Ελληνικής Γραμματείας, σε ένα ιδανικό περιβάλλον εναρμονισμένο με τον ρόλο που υπηρετεί και με περιεχόμενο συγγράμματα για την γνωσιακή επιμόρφωση των Πολιτών.
3.2. Οι βιβλιοθήκες θα είναι και κέντρα πληροφοριών τα οποία θα βρίσκονται συνδεδεμένα διαδικτυακά με άλλα παρόμοια κέντρα σε όλο τον πλανήτη ούτως ώστε να μπορεί ο ενδιαφερόμενος να έχει διευρυμένη πρόσβαση.


4.0 ΕΡΓΑΣΙΑ

4.1. Η Ελλήνων Πολιτεία παρέχει εργασία και ασφάλεια σε όλους τους
πολίτες μέσα από τη λειτουργία της.
4.2. Η Ελλήνων Πολιτεία ανοίγει τους παραγωγικούς και αναπτυξιακούς
ορίζοντες ειδικά με την ένταξη στην παραγωγική διαδικασία
καινοτομιών και τεχνολογίας αιχμής έτσι ώστε να εξασφαλίζεται
εργασία με την απόδοση έργου προς αυτήν. Με τη δομή και τη
δόμηση της η πολιτεία θα παρέχει πάντα εργασία σε όλους τους
πολίτες της,
4.3. Οι συνθήκες εργασίας θα είναι με σεβασμό προς το Ανθρώπινο
δυναμικό.
4.4. Η αμοιβή θα είναι πάντα με αξιοκρατικό κριτήριο παραγωγικότητας
και ποιότητας εργασίας.
4.5. Η περίθαλψη και συνταξιοδότηση των εργαζομένων θα καλύπτεται
από ένα ασφαλιστικό ταμείο υψηλοτάτων προδιαγραφών το οποίο
θα λειτουργεί πάντα με καθαρή ανταποδοτικότητα. Το ταμείο αυτό
θα είναι αυτοδιοίκητο με σκοπό να πραγματοποιεί κερδοφόρες
επενδύσεις ώστε να βελτιώνεται η θέση των μετόχων του που είναι οι συνταξιούχοι.
 Όλα τα υπάρχοντα ταμεία αφού ελεγχθούν θα εξυγιανθούν
 και θα λειτουργούν προς όφελος των πολιτών. Η λειτουργία
 της Ελλήνων Πολιτείας μέσω μηχανισμών και νόμων θα
είναι η διαχρονική εξασφάλιση της τρίτης ηλικίας. Μεγάλο και
σημαντικό κεφάλαιο η τρίτη ηλικία για την Πολιτεία. Άνθρωποι
γεμάτοι βιωματική σοφία μπορούν να μεταδώσουν τον σπόρο της
γνώσης στην επερχόμενη γενιά με σεβασμό για τον άνθρωπο, την
Πολιτεία, το περιβάλλον, τον πλανήτη και την Κοσμοθέαση
(Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις
και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και
υπαρκτό).
4.6. Η Ελλήνων Πολιτεία αναγνωρίζει την υποχρέωση να παρέχει τις
συνθήκες για την ικανοποιητικότερη διαβίωση σε αντίθεση με το
σημερινό καθεστώς το οποίο σκοτώνει τους ανθρώπους της τρίτης
ηλικίας γιατί τους κονσερβοποιεί σε πανάθλια ιδρύματα που έχουν
μόνο κερδοσκοπικό χαρακτήρα.
4.7. Σε ολόκληρη την Ελλάδα η Ελλήνων Πολιτεία αναλαμβάνει πλήρως
την υποχρέωση της έναντι της τρίτης ηλικίας δημιουργώντας πάρκα
που θα περιλαμβάνουν σύγχρονες εγκαταστάσεις διαμονής,
εγκαταστάσεις ενασχολήσεων και συναναστροφής – επικοινωνίας,
αίθουσα σωματικής αγωγής, ιατρική και νοσοκομειακή περίθαλψη
κ.ο.κ.
Είμαστε ως Έλληνες υποχρεωμένοι να καταστήσουμε την τρίτη ηλικία
αυτάρκη ώστε να μην εξαρτάται από κανέναν και είμαστε υποχρεωμένοι
όλοι να την σεβόμαστε.


Ο ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ!

ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΖΕΙ, ΑΝΕΛΙΣΣΕΤΑΙ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΣΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΡΜΟΝΙΑ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ

ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ Ο ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ

ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΜΕΤΕΧΕΙ ΚΡΙΣΕΩΣ ΚΑΙ ΑΡΧΗΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΟΥ ΕΝΕΡΓΑ ΜΕ ΙΣΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΙΣΗΓΟΡΙΑ ΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ.

ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΦΙΛΤΡΑΡΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΑΞΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ

                             

ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΣΥΛΙΑ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΠΑΡΑΞΕΙ ΑΔΙΚΟ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΑΡΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΟΥ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ

ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ Η ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΔΙΟΙΚΟΥΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΙΔΙΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ


ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΕΝΣΑΡΚΩΣΗΣ ΤΟΥ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΝΑ ΣΕΒΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΖΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ


ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΙΣΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ


ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥΣ


ΣΗΜΕΡΑ ΩΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΓΙΑΤΙ ΑΦΗΣΑΜΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΝΑ ΜΑΣ ΚΡΑΤΟΥΝ ΣΕ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΜΑΣ

               

ΕΜΕΙΣ ΟΜΩΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΔΙΑΘΕΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΟΧΗΜΑ.

ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ

Η ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΕΧΕΙ ΑΝΟΙΞΕΙ

ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΤΗΝ ΠΕΡΠΑΤΗΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ;






https://www.aitherikigrafi.gr/33-protokolla-2-nomoi  

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ:

ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ Η ΕΝΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΙΣΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ
ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ

ΑΡΧΙΚΗ - ΠΡΟΦΙΛ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ:  http://www.artemis-sorras.gr
ΠΡΟΤΑΣΗ 600 ΔΙΣ:  http://600dis.oramaellas.gr
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΗΜΩΝ:  http://dimoi.oramaellas.gr
ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ:  http://trapeza-anatolis.oramaellas.gr
ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΧΣ:  http://txs.oramaellas.gr
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ
ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ:
ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ:
ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΚΟ SITE ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ:
ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΓΡΑΦΗ:  https://www.aitherikigrafi.gr/
ΓΡΑΦΕΙΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ Ε.ΣΥ. ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ:
Η Ε.ΣΥ. ΛΑΡΙΣΑΙΩΝ 3 - ΧΡΥΣΟΧΟΟΥ 3-5, ΛΑΡΙΣΑ, ΤΗΛ. 2411117889


https://athlw.blogspot.com/

https://nikos-karaventzas.blogspot.com/


ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ. ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ.

ΠΗΓΗ

https://www.aitherikigrafi.gr/33-protokolla-2-nomoi  

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ:

ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ Η ΕΝΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΙΣΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ
ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ

ΑΡΧΙΚΗ - ΠΡΟΦΙΛ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ:  http://www.artemis-sorras.gr
ΠΡΟΤΑΣΗ 600 ΔΙΣ:  http://600dis.oramaellas.gr
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΗΜΩΝ:  http://dimoi.oramaellas.gr
ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ:  http://trapeza-anatolis.oramaellas.gr
ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΧΣ:  http://txs.oramaellas.gr
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ
ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ:
ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ:
ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΚΟ SITE ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ:
ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΓΡΑΦΗ:  https://www.aitherikigrafi.gr/
ΓΡΑΦΕΙΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ Ε.ΣΥ. ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ:
Η Ε.ΣΥ. ΛΑΡΙΣΑΙΩΝ 3 - ΧΡΥΣΟΧΟΟΥ 3-5, ΛΑΡΙΣΑ, ΤΗΛ. 2411117889


https://athlw.blogspot.com/

https://nikos-karaventzas.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ


Ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 6ΟΟ:
ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΟΛΙΤΗΣ;
Ο ΚΑΙΡΟΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ:

Post Top Ad

Your Ad Spot

ΣΕΛΙΔΕΣ