ΝΕΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ:

Translate

Κυριακή 12 Ιουνίου 2022

Το μοναδικό σχολείο στην Ελλάδα που έχει λαχανόκηπο, θερμοκήπιο, διαδραστικό πάρκο και κερδίζει διακρίσεις

 Το μοναδικό σχολείο στην Ελλάδα που έχει λαχανόκηπο, θερμοκήπιο, διαδραστικό πάρκο και κερδίζει διακρίσεις

Μεταξύ άλλων, οι μαθητές έφτιαξαν και τυποποίησαν με τον παραδοσιακό τρόπο πράσινες ελιές, βάζοντας μάλιστα τη δική τους ετικέτα στα βαζάκια

«Από ένα σποράκι έγινε φυτό… Αυτές είναι οι ντομάτες του σχολείου!», γράφει σε ανάρτησή του στο Facebook μαθητής του Δημοτικού Σχολείου Ολύνθου, «ποστάροντας» μια φωτογραφία με τη φρεσκομαζεμένη σοδειά του. Παράγουν τα σχολεία …ντομάτες (ή έστω φυτά); Κι, όμως, το συγκεκριμένο σχολείο, που βρίσκεται σ’ ένα κατ’ εξοχήν αγροτικό χωριό μεταξύ της Κασσάνδρας και της Σιθωνίας, στη Χαλκιδική, διαθέτει και λαχανόκηπο και θερμοκήπιο!

Στόχος είναι, όπως εξήγησε ο διευθυντής του σχολείου Βασίλης Μισαηλίδης, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων «Πρακτορείο 104,9 FM», η συστηματική ενασχόληση με δράσεις που αναπτύσσουν την εκτίμηση και τον σεβασμό για τη γη και το περιβάλλον. Απώτερο σκοπό έχουν, δε, να εμφυσήσουν στους μικρούς μαθητές μια γενικότερη οικολογική στάση ζωής, μέσω της βιωματικής καλλιέργειας φυτών, τα οποία διατίθενται προς καλλιέργεια τόσο στους μαθητές όσο και σε ιδρύματα και φορείς.

«Ήταν το 2011, όταν αρχίσαμε δειλά δειλά να κάνουμε φυτά από παραδοσιακές ποικιλίες αξιοποιώντας μέρος της τεράστιας αυλής (9,5 στρέμματα) που διαθέτει το σχολείο. Τότε στήθηκε το πρώτο θερμοκήπιο», ανέφερε ο κ. Μισαηλίδης, επισημαίνοντας πως με την πάροδο των ετών το σχολείο εντάχθηκε σε πολλά προγράμματα, τόσο εθνικά όσο και ευρωπαϊκά, επεκτείνοντας το φάσμα των δραστηριοτήτων του.

«Αν και ζούμε σε χωριά, τα παιδιά μας αποκτούν αστικές συνήθειες. Γι’ αυτό και με δεδομένο ότι οι περισσότεροι γονείς είναι αγρότες, θελήσαμε να ασχοληθούμε με τη βιολογική γεωργία και την παραγωγή διαφόρων φυτών. Εκεί ήταν και η έκπληξή μας, όταν διαπιστώσαμε ότι πολλοί μαθητές δεν γνώριζαν ότι η ντομάτα βγαίνει από ένα σποράκι!», σημείωσε ο κ. Μισαηλίδης, εξηγώντας πώς άνοιξε ο «κύκλος» για τη διατήρηση παραδοσιακών σπόρων.

«Τα παιδιά είναι κατενθουσιασμένα και μάλιστα πολλά απ’ αυτά παίρνουν φυτά από τα θερμοκήπιά μας και τα καλλιεργούν στους κήπους τους. Ασχολούνται με τη φύση κι αυτό που έχουμε καταφέρει είναι να τους κάνουμε να χαίρονται που έρχονται στο σχολείο», λέει ο διευθυντής του Δημοτικού Σχολείου Ολύνθου, το οποίο για δράσεις όπως αυτή -αλλά όχι μόνο- κέρδισε το αργυρό βραβείο για την «Καινοτομία στη Διδασκαλία», στο πλαίσιο των Education Leadres Awards 2020.

«Δεμένη» με τη φύση και τους καρπούς της είναι και μια άλλη δράση που ανέπτυξε το σχολείο σε συνεργασία με τους βιοκαλλιεργητές πράσινης ελιάς της περιοχής. Οι μαθητές έφτιαξαν και τυποποίησαν, με τον παραδοσιακό τρόπο, πράσινες ελιές, βάζοντας μάλιστα τη δική τους ετικέτα στα βαζάκια.

Πέραν, όμως, της ενασχόλησης με τη φύση, το σχολείο έχει αναπτύξει και άλλες σημαντικές καινοτόμες δράσεις, όπως το Διαδραστικό Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής σε μικρογραφία, το οποίο σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε με παιδαγωγικά κριτήρια, ακολουθώντας -και σε αυτή την περίπτωση- τη βιωματική μάθηση, με στοχευμένες δραστηριότητες που σχεδιάστηκαν αποκλειστικά γι’ αυτό. Στόχος είναι η δημιουργία της αυριανής γενιάς οδηγών που θα διαθέτουν την απαραίτητη κυκλοφοριακή αγωγή. «Έγινε με προδιαγραφές να υποστηρίζει την εκπαίδευση μαθητών παιδικής ηλικίας. Καταλαμβάνει έναν χώρο 500τ.μ. κι έχει γίνει με δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος», ανέφερε ο κ. Μισαηλίδης, εξηγώντας πως και άλλα σχολεία από τη Χαλκιδική και ευρύτερα την περιοχή της Κεντρικής Μακεδονίας έχουν παρακολουθήσει στο πάρκο αυτό ένα τετράωρο εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την οδική ασφάλεια. Ένα τέτοιο πρόγραμμα παρακολούθησε, στα τέλη του περασμένου χρόνου, και η υφυπουργός Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη, η οποία επισκέφθηκε το Δημοτικό Σχολείο Ολύνθου, ενώ το Διαδραστικό Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής παρουσιάστηκε και στην Ειδική Μόνιμη Επιτροπή Οδικής Ασφάλειας της Βουλής, στις αρχές Ιανουαρίου.

Σε απόλυτα αγαστή συνεργασία -όπως τονίζει ο κ. Μισαηλίδης- με τον δραστήριο σύλλογο γονέων και κηδεμόνων, την τοπική κοινωνία, την εκκλησία και όλους τους φορείς του τόπου, το Δημοτικό Σχολείο Ολύνθου καινοτομεί, υλοποιώντας κατ’ ουσία τις ιδέες των ίδιων των μαθητών. «Τα παιδιά έχουν καταπληκτικές ιδέες και αν είμαστε έτοιμοι να τις ακούσουμε και να τις υλοποιήσουμε, τότε μπορούμε να κάνουμε μικρά θαύματα», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Μισαηλίδης, προσκαλώντας όλους όσοι ενδιαφέρονται για μια διαφορετική εμπειρία εκπαίδευσης να επισκεφθούν την ιστοσελίδα του σχολείου olynthos-school.gr, ενώ μας …προκαλεί και σε μια παρτίδα σκάκι σ’ ένα από τα πολλά επιδαπέδια παιχνίδια που κοσμούν την αυλή του σχολείου.

Παρακολουθήστε το βίντεο του George Sal ο οποίος προλογίζοντας το, αναφέρει:

Προχθές Τρίτη 20/4/21 επισκέφθηκα το δημοτικό σχολείο Ολύνθου κατόπιν ραντεβού, μιας κ μετά τη δημοσίευση στο facebook έγινε χαμός μιας κ ανακοινώθηκε απο τον δάσκαλο κ καθοδηγητή Κο Βασίλη Μισαηλίδη οτι το θερμοκήπιο στην αυλή του σχολείου είχε μεγάλη επιτυχία από την φυτοσπορά που κάνανε οι μικροί μπόμπιρες το χειμώνα κ έτσι θα μοίραζαν φυτά από το δικό τους φυτώριο παραδοσιακών σπορίων. Και ενώ στην πλειοψηφία τους οι Δάσκαλοι κ γενικά οι εκπαιδευτικοί νιώθουμε πολλές φορές ότι κάνουν αγγαρεία στα σχολεία, ο κύριος Βασίλης ακούραστος κ με αγάπη κ όρεξη καθοδηγεί τα μικρά μαθητούδια σε ωραίες ασχολίες κ περιπέτειες. Το σχολείο Ολυνθου είναι άλλωστε ξακουστό στο πανελλήνιο για ξεχωριστές δράσεις όπως το Διαδραστικο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής και μας γεμίζουν υπερηφάνεια. Ο Δάσκαλος Λιαντίνης έλεγε σε μια από τις τελευταίες του ομιλίες θέλοντας να καταδείξει την παρακμή της εποχής μας σε όλους τους τομείς. Έλεγε λοιπόν ο Λιαντίνης “Πέθανε ο δάσκαλος… πέθανε ο ποιητής… πέθανε το βιβλίο… πέθανε ο έρωτας… πέθανε το σώμα…”… θα συμπλήρωνα λοιπόν με μια δόση “τόλμης” κ “θράσους” προς τον μέγα Λιαντίνη πως ΟΧΙ ευτυχώς δεν “πέθαναν” όλοι .



ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ Ε.ΣΥ.


ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ

ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ

1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ

Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων.
Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.
1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.
1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.
1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές – προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.
1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης.
1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.
1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής- πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .
1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).
1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.
1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).
1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.
1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.
1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.
1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.
1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».
1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.

2.0. ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ

2.1. Η Ελλήνων Πολιτεία σε όλους τους Δήμους θα προσφέρει Διαρκή Ελληνική Παιδεία.
2.2. Θα κατασκευαστούν χώροι Διδασκαλίας και Φιλοξενίας για όλες τις ηλικίες, με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς με άξονα Διδασκαλίας την Γραμματεία μας και την αναβάθμιση σε κάθε τομέα ενδιαφέροντος των Πολιτών που θα ακολουθούν το πρόγραμμα. Στοίχημα της Πολιτείας είναι η αναβάθμιση ολόκληρης της κοινωνίας εντός του Ελλάνιου Αξιακού Συστήματος.
2.3. Θα οργανωθούν ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα για τους Έλληνες όλων των ηλικιών. Θα επιδοτηθεί ένα «τέλος εκπαίδευσης» για κάθε Έλληνα και Ελληνίδα ξεχωριστά, ώστε να παρακολουθούν τις εκπαιδευτικές συνεδρίες και τα προγράμματα ή να οργανώνουν τέτοιες συνεδρίες και προγράμματα για «επανεκπαίδευση και επανακατάρτιση», ούτως ώστε, ο κάθε Έλληνας να ενημερώνεται για τις νέες προοπτικές, τα νέα επαγγέλματα, νέες δεξιοτεχνίες, τέχνες, γινόμενοι όλοι παραγωγικότεροι πολίτες.

3.0 ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ

3.1. Μέσα στα πλαίσια της προσφοράς της Ελλήνων Πολιτείας για Διαρκή Ελληνική Παιδεία είναι και η δημιουργία σε κάθε πόλη – κωμόπολη δημόσια βιβλιοθήκη με βιβλία της πραγματικής Ελληνικής Γραμματείας, σε ένα ιδανικό περιβάλλον εναρμονισμένο με τον ρόλο που υπηρετεί και με περιεχόμενο συγγράμματα για την γνωσιακή επιμόρφωση των Πολιτών.
3.2. Οι βιβλιοθήκες θα είναι και κέντρα πληροφοριών τα οποία θα βρίσκονται συνδεδεμένα διαδικτυακά με άλλα παρόμοια κέντρα σε όλο τον πλανήτη ούτως ώστε να μπορεί ο ενδιαφερόμενος να έχει διευρυμένη πρόσβαση.

ΠΗΓΗ

https://www.aitherikigrafi.gr/33-protokolla-2-nomoi  

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ:

ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ Η ΕΝΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΙΣΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ
ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ

ΑΡΧΙΚΗ - ΠΡΟΦΙΛ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ:  http://www.artemis-sorras.gr
ΠΡΟΤΑΣΗ 600 ΔΙΣ:  http://600dis.oramaellas.gr
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΗΜΩΝ:  http://dimoi.oramaellas.gr
ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ:  http://trapeza-anatolis.oramaellas.gr
ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΧΣ:  http://txs.oramaellas.gr
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ
ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ:
ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ:
ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΚΟ SITE ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ:
ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΓΡΑΦΗ:  https://www.aitherikigrafi.gr/
ΓΡΑΦΕΙΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ Ε.ΣΥ. ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ:
Η Ε.ΣΥ. ΛΑΡΙΣΑΙΩΝ 3 - ΧΡΥΣΟΧΟΟΥ 3-5, ΛΑΡΙΣΑ, ΤΗΛ. 2411117889


https://athlw.blogspot.com/

https://nikos-karaventzas.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ


Ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 6ΟΟ:
ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΟΛΙΤΗΣ;
Ο ΚΑΙΡΟΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ:

Post Top Ad

Your Ad Spot

ΣΕΛΙΔΕΣ