Το Πνεύμα των Ελλήνων
Δημιουργικό, Ζωοποιόν, Ελεύθερο, ο Έρωτας Φάνης
και …η Δημιουργία του Κόσμου!
Η έμφυτη πρωταρχική νοημοσύνη και η εξελλισσομένη συνείδηση
που αυτοπαρατηρείται και γνωρίζει τον Εαυτό της μέσω της ΖΩΗΣ.
ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΓΝΩΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
· Η φιλοκαλία, δηλαδή η αγάπη για το ωραίο.
· Το μέτρον.
· Η ευθύτητα και η παρρησία.
· Ο ανθρωπισμός.
· Η αγάπη της ελευθερίας.
Οι Έλληνες ζώντας σε μια χώρα ευνοημένη από τη φύση με σπάνια ομορφιά
σε τοπίο και κλίμα, αγάπησαν με πάθος την ωραιότητα. Το κάλλος
ανθρώπων, ζώων κατασκευών και τοπίων το θεωρούσαν μεγάλο προσόν. Όταν
ήθελαν να επαινέσουν κάποιον έλεγαν πως είναι “καλός κ’αγαθός” δηλαδή
όμορφος και καλόκαρδος. Όπως γράφει ο Θουκυδίδης, ο Περικλής στον
Επιτάφιο για τους πρώτους νεκρούς του πολέμου, ανάμεσα στα γνωρίσματα
του δημοκρατικού πολιτεύματος της Αθήνας αναφέρει την αγάπη για το
ωραίο: ΦΙΛΟΚΑΛΟΥΜΕΝ ΓΑΡ ΜΕΤ’ ΕΥΤΕΛΕΙΑΣ καμαρώνει, θέλοντας να
επισημάνει την επιδίωξη του ωραίου ακόμα και στα πιο δευτερεύοντα και
ευτελή αντικείμενα.
Το μέτρον ήταν εξ ίσου με το κάλλος χαρακτηριστικό της ελληνικής
σκέψης. Σήμαινε την αγάπη της μετριοπάθειας και της αρμονίας που
κρύβει η αποφυγή των υπερβολών. Είναι γνωστά τα αρχαία ρητά ΜΕΤΡΟΝ
ΑΡΙΣΤΟΝ και ΜΗΔΕΝ ΑΓΑΝ, που αποδίδονται στους επτά σοφούς και
δείχνουν την εκτίμηση των Ελλήνων στη μετριοπάθεια και στην αποφυγή
των υπερβολών. Ο Αρχίλοχος ο Πάριος συμβουλεύει ένα φίλο του: “Να μη
χαίρεσαι πολύ για τα ευχάριστα ούτε να λυπάσαι πολύ για τα δυσάρεστα.
Γνώριζε ποια ζυγαριά κρατά τη ζωή μας”. Λέγεται ότι ο Αλέξανδρος ο
Μακεδόνας όταν πολιορκούσε την παλαιστινιακή πόλη της Γάζας, στους
πρέσβεις των πολιορκουμένων, που τον ρώτησαν ποιά είναι η μεγαλύτερη
αξία για τους Έλληνες, απάντησε “το μέτρον” (που ας σημειωθεί ο ίδιος
δεν το διέθετε σε επάρκεια).
Η ευθύτητα και η παρρησία χαρακτηρίζουν όχι μόνο την αρχαία ελληνική
σκέψη αλλά και τη συμπεριφορά των πολιτών. Ο άνθρωπος βρίσκεται στο κέντρο της αρχαίας ελληνικής σκέψης .
”Χρημάτων πάντων μέτρον άνθρωπος”, έλεγε ο μεγάλος Πρωταγόρας
ο Αβδηρίτης. Σ’ αντίθεση με την ιουδαϊκή σκέψη, που γι ‘αυτήν ο
άνθρωπος παρουσιάζει ενδιαφέρον μόνον ως δημιούργημα του θεού και
μόνο σε ό,τι αφορά τη λατρεία του δημιουργού του, η αρχαία ελληνική
σκέψη εξανθρωπίζει τους θεούς: “και το γένος των θεών και το γένος
των ανθρώπων από μια μητέρα και τα δυο γεννήθηκαν, τη Γη. Μόνη
διαφορά τους είναι η δύναμη που έχουν”, λέει ο κατά τα άλλα
συντηρητικός Πίνδαρος. Δίκαια λοιπόν θαυμάζει ο Σοφοκλής, στην
Αντιγόνη: ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΔΕΙΝΑ Κ’ ΟΥΔΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΔΕΙΝΟΤΕΡΟΝ
(είναι πολλά τα θαυμαστά, μα τίποτα πιο θαυμαστό από τον άνθρωπο δεν είναι)
Η λέξη ελευθερία έχει την ίδια ρίζα με τις λέξεις έλευση, έλθω κλπ
και αρχικά σχετιζόταν με τη συνέλευση του γένους. Μονάχα ο ελεύθερος
άνθρωπος ερχόταν στη συνέλευση, τέτοιο δικαίωμα δεν είχαν ούτε οι
δούλοι ούτε οι υπήκοοι των ανατολικών δυναστειών, όπου εξ άλλου δεν
υπήρχαν συνελεύσεις. Η λέξη αυτούσια, σε μορφή και νόημα, υπάρχει στη
γλώσσα μας στο μεν γραπτό λόγο πάνω από δυόμισι χιλιάδες χρόνια, στον
δε προφορικό ασφαλώς περισσότερα.
Όπως μας λέει ο Ηρόδοτος όταν ο απεσταλμένος του Δαρείου Υδάρνης
ζήτησε από τους έλληνες να υποταχτούν στον Μεγάλο Βασιλέα,
προσφέροντας του “γην και ύδωρ” αυτοί του απάντησαν: “Υδάρνη η
συμβουλή που μας δίνεις δεν πηγάζει από ίση εμπειρία. Γιατί εσύ
ξέρεις μόνο τη μία κατάσταση και αγνοείς την άλλη. Αν γνώριζες την
ελευθερία δεν θα μας συμβούλευες να υποταχτούμε αλλά να αγωνιστούμε
γι αυτήν όχι μόνο με όπλα αλλά με πελέκια και ξύλα”.
Η ελευθερία δεν ήταν για την αρχαία ελληνική σκέψη κάτι το αόριστο.
Πριν απ’ όλα σήμαινε “ισηγορία”, το δικαίωμα δηλαδή να λέει ο καθένας
τη γνώμη του κι αυτό μας παραπέμπει και πάλι στη συνέλευση. Στην
Εκκλησία του Δήμου, το θεσμό που υλοποιούσε την άμεση δημοκρατία και
στην οποία παίρναν μέρος όλοι οι πολίτες, ο κήρυκας αφού επέβαλλε την
ησυχία με τα λόγια: ΑΚΟΥΕ, ΣΙΓΑ, ΜΗ ΤΑΡΑΤΤΕ, ρωτούσε ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΥΕΙΝ
ΒΟΥΛΕΤΑΙ; (Ποιός θέλει να μιλήσει) κι ο κάθε πολίτης είχε δικαίωμα να
πάρει το λόγο και να πει ό,τι ήθελε. Κανείς δεν είχε δικαίωμα να του
αφαιρέσει το λόγο ή να τον διακόψει.
Ακόμα, ελευθερία σήμαινε για τον αρχαίο Έλληνα κάτι πολύ σημαντικό:
την απαλλαγή από το φόβο. Ο Ελληνας ήθελε να είναι ελεύθερος.
Δεν έστεργε να είναι δούλος ούτε των θεών.
ΖΕΥ ΦΙΛΕ ΘΑΥΜΑΖΩ ΣΕ, έγραφε ο Θέογνις για τον μέγιστο των
θεών. Οι Έλληνες σ’αντίθεση με τους άλλους σύγχρονους μ ‘αυτούς λαούς
δεν βλέπαν τους θεούς τους σαν δούλοι. Αυτό συνάγεται από τον τρόπο
που απηύθυναν στους θεούς προσευχές ή ικεσίες, αλλά και από τα
ονόματα που δίναν στα παιδιά τους. Δεν υπάρχει στην ελληνική της
αρχαϊκής ή κλασσικής εποχής όνομα με την έννοια Θεόδουλος, που
αντίστοιχα του αφθονούν στην αιγυπτιακή, βαβυλωνιακή, φοινικική και
εβραϊκή.
Η ελευθερία για τον Έλληνα ήταν στενά δεμένη με τη γνώση και την
πληροφόρηση.
Ο Ιπποκράτης, ο πατέρας της ιατρικής, συνέβαλε πολύ στην απελευθέρωση
του ανθρώπου δια της γνώσεως, γιατί ξερρίζωσε πολλές δεισιδαιμονίες
και θρησκοληψίες, δίνοντας επιστημονικές εξηγήσεις σε αρρώστειες και
παθήσεις, που ως τότε ο κόσμος τις θεωρούσε “ιερές”, σαν την
επιληψία, ή “κατάρες” των θεών. Μια τέτοια θεϊκή κατάρα ήταν και η
θρυλούμενη σεξουαλική ανεπάρκεια και ανικανότητα των Σκυθών. Ο
Ιπποκράτης την εξήγησε αποδίδοντας την στη συνεχή ιππασία των
νομαδικών αυτών λαών.
Ο μεγάλος Δημόκριτος ο Αβδηρίτης δίνει τεράστια σημασία στη Γνώση.
“Θα προτιμούσα, λέει κάπου, να βρω την απόδειξη ενός ζητήματος
παρά να ανεβώ στο θρόνο της Περσίας”! κι αλλού πάλι τονίζει πως ούτε
λόγω σωματικής αλκής ούτε λόγω περιουσίας ευτυχούν οι άνθρωποι αλλά
μόνον όταν έχουν “ορθοφροσύνην και πολυφροσύνην”.
Ο ίδιος ταυτίζει την ελευθερία με τη δημοκρατία σ’ένα άλλο απόσπασμα
του, που θάπρεπε να το διδάσκονται τα παιδιά μας στα σχολεία:
Η ΕΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΗ ΠΕΝΙΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑ ΤΟΙΣ ΔΥΝΑΣΤΗΣΙ ΚΑΛΕΟΜΕΝΗΣ ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΗΣ ΤΟΣΟΥΤΟΝ ΕΣΤΙ ΑΙΡΕΤΩΤΕΡΗ ΟΚΟΣΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΗ ΔΟΥΛΕΙΗΣ.
ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΠΟΥ ΔΙΕΠΟΥΝ ΤΗ ΦΥΣΗ
Μελετώντας την αρχαία ελληνική κοινωνία και τον πολιτισμό της μας
κάνει εντύπωση πόσο δεμένος με τη φύση ήταν ο αρχαίος Έλληνας. Όλες
οι πνευματικές, θρησκευτικές, καλλιτεχνικές, ακόμα και πολιτικές
εκδηλώσεις ήταν συνάρτηση του αδιάκοπου κύκλου της ζωής στη φύση.
Οι Έλληνες ήταν αληθινά παιδιά της γης τους, αυτόχθονες με την αρχική σημασία της λέξης
Ήταν λοιπόν επόμενο να ενδιαφερθούν και να αναζητήσουν να βρουν τα
μυστικά του φυσικού κόσμου μέσα στον οποίο ζούσαν. Ο Ηρόδοτος παρατηρεί εύστοχα ότι αυτό που ξεχωρίζει τον Έλληνα από το βάρβαρο είναι ότι προτιμά τη γνώση από την άλογη πίστη.
Πραγματικά οι Έλληνες δεν είπαν ποτέ
ΠΙΣΤΕΥΕ ΚΑΙ ΜΗ ΕΡΕΥΝΑ. Αντίθετα προτιμούσαν το
ΝΑΦΕ ΚΑΙ ΜΕΜΝΑΣΟ ΑΠΙΣΤΕΙΝ του Επίχαρμου.
Ουσιαστικά η ελληνική φιλοσοφία, αυτή η μητέρα όλων των σύγχρονων
επιστημών, γεννήθηκε από τον προβληματισμό των Ελλήνων γύρω από τη
φύση και πρώτα πρώτα από τις βασικές αρχές που τη διέπουν..
Από τη διατύπωση αυτή του Αναξαγόρα φθάσαμε στο πασίγνωστο ρητό:
ΜΗΔΕΝ ΕΚ ΤΟΥ ΜΗ ΟΝΤΟΣ ΓΙΝΕΣΘΑΙ ΜΗΔΕ ΕΙΣ ΤΟ ΜΗ ΟΝ ΦΘΕΙΡΕΣΘΑΙ
που αποδίδεται στον Δημόκριτο τον Αβδηρίτη.
Λογική συνέπεια της αρχής της αφθαρσίας της ύλης είναι αφ’ ενός μεν
το αιώνιον και αφ’ ετέρου το άναρχον της. Η ύλη δεν δημιουργήθηκε από
κανέναν και από πουθενά και δεν έχει ούτε αρχή ούτε τέλος, τόσο στο
χρόνο όσο και στο χώρο. Δυόμισι χιλιάδες χρόνια αργότερα ο Αϊνστάϊν
θα μιλήσει για το πεπερασμένο αλλά χωρίς πέρατα σύμπαν και θα
συνδέσει την ύλη με το χώρο και το χρόνο.
Η ΑΔΙΑΚΟΠΗ ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΒΟΛΗ
Η ΠΑΛΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΘΕΤΩΝ
Πραγματικά κατά τον Ηράκλειτο:
ΕΙΔΕΝΑΙ ΔΗ ΧΡΗ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟΝ ΕΟΝΤΑ ΞΥΝΟΝ,
ΚΑΙ ΔΙΚΗΝ ΕΡΙΝ ΚΑΙ ΓΙΝΟΜΕΝΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΤ’ ΕΡΙΝ ΚΑΙ ΧΡΕΩΝ
(Πρέπει να ξέρουμε πως ο πόλεμος είναι κοινός, πως δικαιοσύνη είναι η
έρις και πως όλα γίνονται με την αντίθεση και την υποχρεωτική
νομοτέλεια – όπως αποδίδει το απόσπασμα ο Θ.Βέικος).
Λέγοντας πόλεμο εννοούσε τον αγώνα και την πάλη και γενικότερα την
κοινή δύναμη που γεννά όλα τα πράγματα. Κατά τον Ηράκλειτο ο κόσμος
βρίσκεται συνεχώς σε κατάσταση σύρραξης, από την οποία νέες
καταστάσεις δημιουργούνται και παλιές εξαφανίζονται κι αυτό ισχύει
τόσο για τη φύση όσο και για την κοινωνία
ΠΟΛΕΜΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΠΑΤΗΡ
Από την πάλη των αντιθέτων προκύπτει νέα αρμονία:
ΕΚ ΤΩΝ ΔΙΑΦΕΡΟΝΤΩΝ ΚΑΛΛΙΣΤΗΝ ΑΡΜΟΝΙΑΝ διότι ΤΟ ΑΝΤΙΞΟΥΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙΝ
ο ίδιος δίδασκε πως η θάλασσα μπορεί να ναι ταυτόχρονα και σωτήρια και
ολέθρια, για τα ψάρια το νερό της είναι πόσιμο και ωφέλιμο για τους
ανθρώπους άποτο και βλαβερό, ή πως η κίνηση του κοχλία με τον οποίον
πίεζαν τα υφάσματα στο βαφείο είναι ταυτόχρονα ελικοειδής και ευθεία,
για να καταλήξει πως η κρυμμένη μέσα στις διάφορες καταστάσεις και
πολλές φορές μη αντιληπτή αμέσως αρμονία είναι ισχυρότερη από αυτή
που φαίνεται επιφανειακά.
ΩΣ ΕΛΛΗΝΕΣ - ΑΝΘΡΩΠΟΙ, ΟΙ ΦΕΡΟΝΤΕΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΟΝΙΔΙΩΜΑ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΘΑΝΑΤΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ, ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, ΣΥΝΤΙΘΕΝΤΑΙ ΩΣ ΕΝΑΣ, ΣΤΟ ΑΡΡΗΤΟ ΕΝ.
ΕΡΧΟΜΕΝΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΠΡΟ-ΦΕΡΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΛΟΓΟ, ΤΟΝ ΠΡΟΕΛΘΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ, ΤΟΝ ΠΑΝΤΕΛΕΙΟ, ΤΟΝ ΑΦΘΑΡΤΟ, ΤΟΝ ΑΙΩΝΙΟ, ΤΟ ΑΕΙΖΩΟ ΑΚΤΙΝΩΤΟ ΠΥΡ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ - ΓΝΩΣΗΣ - ΜΑΘΗΣΗΣ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΕΛΟΣ ΟΥΤΕ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΩΣ ΣΤΑΘΕΡΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ ΤΗΣ ΝΟΗΣΗΣ, ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΩΣ Η ΖΩΟΓΟΝΟΣ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΓΟΝΙΜΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ, ΠΟΥ ΑΝΑΠΛΑΘΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΝΑΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ, ΩΣ Η ΟΥΣΙΑ ΕΚ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΩΣ Η ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΗ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΡΟΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ.
ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΙΟ ΔΩΡΟ, ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΑΠΟ ΤΑ ΖΩΑ.
ΜΕ ΟΠΛΟ ΜΑΣ ΤΟ ΛΟΓΟ, ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΔΙΑ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ, ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΑΘΥ ΟΝΤΟΛΟΓΙΚΟ ΛΗΘΑΡΓΟ ΟΠΟΥ ΒΥΘΙΣΤΗΚΑΜΕ ΑΙΩΝΕΣ ΤΩΡΑ, ΝΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΕΙ Η ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗ ΜΑΣ ΜΝΗΜΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΜΕΣΟΥ ΤΗΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΕΛΙΞΕΩΣ, ΝΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΕΙ ΜΕ ΝΟΗΣΗ Η ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΚΑΙ Η ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΜΑΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ.
ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΑ ΑΤΟΜΑ, ΔΕΝ ΥΠΗΡΕΤΟΥΜΕ ΚΟΜΜΑΤΑ, ΔΕΝ ΧΡΩΜΑΤΙΖΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΞΕΝΟΦΕΡΤΕΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΓΚΛΩΒΙΖΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΔΟΓΜΑΤΙΚΕΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΕΣ.
ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΣΕ ΑΠΟΣΤΟΛΗ, ΕΧΟΝΤΑΣ ΣΚΟΠΟ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟ, ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΝ ΓΕΝΕΙ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ, ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΜΟΡΦΗ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΤΙ ΠΟΥ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙ ΚΑΙ ΒΙΑΖΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.
ΕΔΡΑΙΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΡΟΥΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΓΚΑΘΙΔΡΥΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ, Η ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ, ΣΤΟΝ ΑΞΟΝΑ ΤΩΝ 33 ΕΛΛΑΝΙΩΝ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΩΝ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ 12 ΑΞΙΕΣ, 18 ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ 3 ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΟΥΜΕ ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΜΕ ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ.
ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΠΙΤΙ.
Ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 600 ΕΞΑΚΟΣΙΑ
ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΧΡΟΝΟΧΩΡΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Η ΛΗΘΗ ΚΡΥΒΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΗ ΜΠΟΡΩΝΤΑΣ ΝΑ ΤΗΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΕΙ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.
ΠΑΡΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟΣ 600 ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΜΕ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑ ΣΤΟ 2168009810 www.kosmotheasi.com
Ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 600
Είναι ίσως το μοναδικό βιβλίο βιωματικής ανάλυσης που έχει γραφτεί για την ανθρωπότητα για να καλύψει και να απαντήσει όλα τα κενά και τα ερωτήματα για την δημιουργία του κόσμου όπου βιώσαν οι προγόνοι μας, βιώνουμε εμείς, θα βιώσουν οι απογόνοι μας, αλλά και κάθε υλικό ή άυλο, ορατό ή αόρατο δημιούργημα μας.
Ο Δημιουργός του Ο « Κόσμος 600 » είναι ένα βιβλίο γραμμένο κάτω από συνθήκες ομηρίας του ίδιου του δημιουργού του. Δεν είναι ένα βιβλίο αφήγησης, αλλά ένα βιβλίο μύησης και αναγνώρισης της αλήθειας, με αρετή γειωμένο και χαραγμένο, ανυψώνοντας πάντα την ίδια την δημιουργική ύπαρξη του ανθρώπου, την αρχή των πάντων. Αναδεικνύοντας μέσα από την ιδιότητα της ομηρίας αυτής το απεριόριστο μεγαλείο του δημιουργού του. Δίνοντας μας άλλο ένα στοιχείο για την απόλυτη λαμπρότητα της θέσης του ανθρώπου στην υδάτινη δημιουργία, για την αέναη, αδιάκοπη, ανεμπόδιστη αποστολή ανέλιξης του ίδιου του εαυτού του σε όλα τα αναπόσπαστα μέρη του σώματος και της ψυχής του, πάντα μαζί με όλα και για όλα τα δημιουργήματα.
ΑΠΟΚΤΗΣΕ ΤΩΡΑ ΤΟΝ ΕΛΛΑΝΙΟ ΚΟΣΜΟ 600 ΕΞΑΚΟΣΙΑ
ΤΗΛ:2168009810 ΚΙΝ: 6909969698 www.kosmotheasi.com
ΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝ ΑΔΕΛΦΟΥΣ ΜΑΣ ΝΑ ΣΥΣΤΡΑΤΕΥΤΟΥΝ ΣΤΟΝ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΑΝΘΡΩΠΟΚΕΝΤΡΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΟΧΗΜΑ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΕΛΕΦΘΕΡΩΣΗΣ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΤΩΝ ΜΗΤΕΡΩΝ ΕΛΛΑΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΤΑ ΔΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου