ΝΕΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ:

Translate

Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2022

ΠΟΥ ΑΠΟΒΛΕΠΕΙ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΗΜΕΡΑ?? ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑ ??? ΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΥΡΙΑΝΟΥΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ??

 

ΠΟΥ ΑΠΟΒΛΕΠΕΙ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΗΜΕΡΑ??

ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑ ???

ΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΥΡΙΑΝΟΥΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ??


 Στόχος της ελληνικής εκπαίδευσης στην αρχαιότητα θεωρητικά και πρακτικά ήταν η παραγωγή του καλύτερου δυνατού πολίτη και όχι ο πλουτισμός –σε αντιστροφή προς τη σύγχρονη πραγματικότητα. Αναζητούσε το καλό της κοινότητας και όχι το καλό του ατόμου

Αναζητούσε την αισθητική και της φαντασία, μέσω της τέχνης και της μουσικής

να σχετίζεται με τους αυριανούς συμπολίτες του.

 Το ιδανικό ζητούμενο ήταν η ανδρεία, η τόλμη και η αναζήτηση της αισθητικής και της φαντασίας, μέσω της τέχνης και της μουσικής και του Αθλητισμού.




 Το παιδί θα συνειδητοποιούσε ότι είναι μέλος μιας κοινότητας, για την ευτυχία και την ευημερία της 

να προπαρασκευάσει τον μέλλοντα πολίτη

Το πνεύμα της παιδείας στην αρχαία ελληνική δημοκρατία εκφράζει άριστα ο Πλάτων. Συγκεκριμένα στους «Νόμους» (κεφ. 643e – 644α) διαβάζουμε (σε μετάφραση),  «…παιδεία είναι η διαπαιδαγώγηση προς την αρετή από την παιδική ηλικία, που κάνει τον πολίτη να επιθυμεί και να αρέσκεται στο να γίνει τέλειος, να γνωρίζει δε να άρχει και να άρχεται με δικαιοσύνη… εκείνη, όμως, την παιδεία που αποβλέπει στον πλούτο ή μία άλλη προς την δύναμη (την ισχύ) ή μία τρίτη ακόμη (που αποβλέπει) στην απόκτηση γνώσεων χωρίς φρόνηση και δικαιοσύνη (θεωρώ) ότι είναι χυδαία και ανελεύθερη και ότι δεν αξίζει καθόλου να την ονομάζει κανείς παιδεία».


Η μεγαλύτερη προσοχή τους συγκεντρώνονταν στην φυσική, πνευματική και ηθική διαπαιδαγώγηση της νέας γενιάς. Οι Έλληνες έλεγαν πως οι πραγματικές δυνάμεις της χώρας βρίσκονται στα παιδιά τους».

Ο Πλάτων άλλωστε είχε διακηρύξει: «Πάσα τε επιστήμη χωριζομένη δικαιοσύνης και της άλλης αρετής πανουργία, ου σοφία φαίνεται». (Πλάτωνος Μενέξενος 246e).

Εκτός των άλλων, οι Αρχαίοι Έλληνες αντιλαμβάνονταν ότι μέσω της παιδείας, η δημοκρατία δοκιμάζει και σταθμίζει το πνεύμα και την αρετή των πολιτών. Έτσι, όπου στην Αρχαία Ελλάδα άνθισε η πραγματική παιδεία, στη συνέχεια ακολούθησε η δημοκρατία. Είναι γενικά διαπιστωμένο, ότι, όταν η δημοκρατία περνά κρίση η παιδεία εξαφανίζεται. Συμβαίνει, όμως, και το αντίθετο. Διότι χωρίς παιδεία δεν έχει κάποιος κριτήρια αναφοράς για τις διάφορες αξίες, οι οποίες έτσι κλονίζονται, με αποτέλεσμα τα άτομα να οδηγούνται στη διαφθορά.
Όταν στα πλαίσια μιας δημοκρατίας η πνευματική καλλιέργεια παραμελείται και έρχεται σε δεύτερη μοίρα, εμφανίζονται διάφοροι μηχανισμοί προπαγάνδας, οι οποίοι κάνουν πλύση εγκεφάλου σε άτομα, τα οποία δεν έχουν το υπόβαθρο αντίστασης που προσφέρει η παιδεία. Έτσι, δεν μπορεί το κάθε άτομο να αποφασίσει ελεύθερα για τίποτε. Το αντίθετο μάλιστα ασχολείται με το «τίποτα» επειδή τον έχουν κάνει να νομίζει ότι ασχολείται με το «παν»!

 

Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ότι σήμερα τα περισσότερα άτομα έχουν έναν ανησυχητικού βαθμού εφησυχασμό, με αποτέλεσμα να παρακολουθούν τις «κουταμάρες» και τα «σκουπίδια» της τηλεόρασης και να αισθάνονται σημαντικοί, αφού, όπως λέει και το σύνθημα των τηλεοπτικών σταθμών για την ψηφοφορία στα «τηλεσκουπίδια» του τύπου Big Btother, …

«με την ψήφο μας συμμετέχουμε στις αποφάσεις». Φυσικά, εννοούν ότι συμμετέχουμε στις αποφάσεις του «τίποτε», για μας και των υπερκερδών για τους διαύλους.

Η παιδεία για τους αρχαίους Έλληνες ήταν συνδεδεμένη με την δημοκρατία. Ο άνθρωπος που έχει παιδεία ξέρει να προστατεύει το δημοκρατικό πολίτευμα, εφόσον μπορεί να σκέπτεται και κατά συνέπεια να κρίνει και να αποφασίζει σωστά. Η δημοκρατία είναι ένα πολίτευμα το οποίο χαρακτηρίζει ανθρώπους, που σκέπτονται ελεύθερα και υπεύθυνα. Αλλά για να μπορέσει κάποιος να καταλάβει το μέγεθος της σημασίας της, πρέπει να κατανοήσει ότι αν το μορφωτικό επίπεδο ενός λαού δεν επαρκεί, τότε δεν υπάρχει και το γόνιμο έδαφος της μορφώσεως για να βλαστήσει από μέσα του η ελευθερία.

Η ιδανική παιδεία καθιστά τον νέον ικανό να μάχεται για να έχει καλές επιδόσεις. Να μάχεται για να βελτιώσει τον χαρακτήρα του. Η επιδίωξη της αρετής λοιπόν είναι αυτή που θα μας οδηγήσει στη σωστή παιδεία.



Σήμερα όμως η παιδεία έχει απομακρυνθεί από την αρετή και αποβλέπει, δυστυχώς, στα εξής:

1) Στον πλούτο. Τα παιδιά δεν επιλέγουν ένα επάγγελμα με κριτήριο την αγάπη τους γι’ αυτό, αλλά με κριτήριο την χρηματική απολαβή. Το χρήμα έχει γίνει αυτοσκοπός και το κυνήγι του από τη νεολαία τρόπος ζωής.

2) Στην δύναμη. Αφού οι νέοι δεν παίρνουν αρχές και ιδανικά από την σημερινή απρόσωπη παιδεία και βλέποντας ότι τα μόνα που μετρούν είναι το χρήμα και η δύναμη, κάνουν πρότυπά τους άτομα χωρίς ιδιαίτερο επίπεδο γνώσεων, αλλά τους υπολογίζει και τους θαυμάζει ο κόσμος για κάποιες εμφανίσεις (τηλεόραση, καλλιστεία, κλπ.).

3) Στις γνώσεις χωρίς ήθος. Από τη στιγμή που το χρήμα και η ισχύς, η δύναμη αποτελούν την επιδίωξη των νέων, ακόμα και αν πάρουν κάποιες γνώσεις, αυτές χάνονται, διότι δεν είναι ουσιαστικές, μιας και δεν έχουν περάσει από τις αρετές της ανθρωπιστικής ελληνικής παιδείας. Η φρόνηση και η δικαιοσύνη φαίνεται να λείπουν παντελώς, αφού μία παρουσία και εφαρμογή τους θα ήταν τροχοπέδη στην εξέλιξη όσων ήθελαν να τις εφαρμόσουν (Επιστήμη χωριζομένη αρετής…).

Οι πρόγονοί μας γνώριζαν ότι ελευθερία, παιδεία και δημοκρατία ευρίσκοντο σε σχέση αλληλεξάρτησης. Γι’ αυτό και γνώριζαν πως ότι δημιούργησαν οι Έλληνες, ότι πρόσφερε ο ελληνικός πολιτισμός στην ανθρωπότητα, ήταν πάντοτε αποτέλεσμα της παιδείας. 

Η παιδεία λοιπόν είναι αυτή που έχει ως στόχο να διαμορφώσει έναν νέο σε άνθρωπο ενάρετο και πολίτη τέλειο, ο οποίος να γνωρίζει να άρχει και να άρχεται με δικαιοσύνη.

Και καταλήγει ότι η παιδεία που τείνει στο να κάνει τον νέο ικανό να αποκτά χρήματα ή κάποια ιδιαίτερη δύναμη ή κάποιες άλλες γνώσεις χωρίς όμως τον νου και την δικαιοσύνη (άνευ νου και δίκης) είναι βάναυση και ανελεύθερη, γι’ αυτό δεν αξίζει καθόλου να λέγεται παιδεία…



ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ

ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ - Ε.ΣΥ.


ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΑ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ ΑΡ. ΠΡΩΤ. 6199/ 04-09-2015


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ

Το πρόγραμμα που αναπτύσσεται κατωτέρω είναι στηριγμένο επάνω στις

οικονομικές προσφορές του Αρτέμη Σώρρα προς την Κυρίαρχη Ελληνική

Δημοκρατία καθώς επίσης και στο πρόγραμμα των 2,3 τρις Ευρώ το οποίο

έχει κατατεθεί στα Ταμεία Κληρονομικών Κεφαλαίων των αυτοχθόνων

κυρίαρχων Ελλήνων.

Αυτές οι προσφορές και τα αποθεματικά που είναι στην διάθεση των Ελλήνων

θα περιέλθουν στα χέρια μας όταν τους θεσμούς του κράτους μας τους

αναλάβει ο Πολιτικός Φορέας «Ελλήνων Συνέλευσις - Ε.ΣΥ.».

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ


ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ


1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ

Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό

τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε

να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των

Ελληνόπουλων.

Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το

κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η

οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.

1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και

θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση

του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να

αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.

1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε

σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού

τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας

κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα

ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των

Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης

κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και

σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν

θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα

ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε

οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο

θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του

σχολείου του.

1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη

στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές - προπονητές για κάθε

συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των

Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει

ταυτόχρονα να γυμνάζονται.

1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις

για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο

για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο

θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης

μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και

φωνητικής έκφρασης.

1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά

Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο,

ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.

1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας

μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής-

πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .

1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την

δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών

από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το

εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική

ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους

μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών

που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το

σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το

Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές

εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).

1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να

εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι

αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων

Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα

οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της

Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις

αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως

αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που

βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια

του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας

Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης

που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.

1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική

ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει

«κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι

δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι

(Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και

γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και

υπαρκτό).

1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα

διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε

πραγματική βάση.

1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους

κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό

τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας

γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.

1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο

άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του

ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα

έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται

από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις

βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς

όφελος του ανθρώπου.

1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη

συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε

καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος

ολόκληρης της κοινωνίας.

1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για

την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία

έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».

1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το

λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι

δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό

και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία

για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και

οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο

άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες,

τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς

αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του

λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή

οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για

την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία

θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του

Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής

ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε

διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η

οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα

Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα

τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.

2.0. ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ

2.1. Η Ελλήνων Πολιτεία σε όλους τους Δήμους θα προσφέρει Διαρκή

Ελληνική Παιδεία.

2.2. Θα κατασκευαστούν χώροι Διδασκαλίας και Φιλοξενίας για όλες τις

ηλικίες, με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς με άξονα Διδασκαλίας την

Γραμματεία μας και την αναβάθμιση σε κάθε τομέα ενδιαφέροντος

των Πολιτών που θα ακολουθούν το πρόγραμμα. Στοίχημα της

Πολιτείας είναι η αναβάθμιση ολόκληρης της κοινωνίας εντός του

Ελλάνιου Αξιακού Συστήματος.

2.3. Θα οργανωθούν ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα για τους Έλληνες

όλων των ηλικιών. Θα επιδοτηθεί ένα «τέλος εκπαίδευσης» για κάθε

Έλληνα και Ελληνίδα ξεχωριστά, ώστε να παρακολουθούν τις

εκπαιδευτικές συνεδρίες και τα προγράμματα ή να οργανώνουν

τέτοιες συνεδρίες και προγράμματα για «επανεκπαίδευση και

επανακατάρτιση», ούτως ώστε, ο κάθε Έλληνας να ενημερώνεται για

τις νέες προοπτικές, τα νέα επαγγέλματα, νέες δεξιοτεχνίες, τέχνες,

γινόμενοι όλοι παραγωγικότεροι πολίτες.

3.0 ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ

3.1. Μέσα στα πλαίσια της προσφοράς της Ελλήνων Πολιτείας για

Διαρκή Ελληνική Παιδεία είναι και η δημιουργία σε κάθε πόλη –

κωμόπολη δημόσια βιβλιοθήκη με βιβλία της πραγματικής Ελληνικής

Γραμματείας, σε ένα ιδανικό περιβάλλον εναρμονισμένο με τον ρόλο

που υπηρετεί και με περιεχόμενο συγγράμματα για την γνωσιακή

επιμόρφωση των Πολιτών.

3.2. Οι βιβλιοθήκες θα είναι και κέντρα πληροφοριών τα οποία θα

βρίσκονται συνδεδεμένα διαδικτυακά με άλλα παρόμοια κέντρα σε

όλο τον πλανήτη ούτως ώστε να μπορεί ο ενδιαφερόμενος να έχει

διευρυμένη πρόσβαση.


ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑ ΜΑΣ!


ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΠΑΝΤΟΥ - ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

ΣΕ ΣΧΟΛΙΑ H ΑΝAΡΤΗΣΕΙΣ ΑΛΛΩΝ BLOG H SITES & ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕTIKEΣ ΟΜΑΔΕΣ FACEBOOK - TWITTER -  INSTAGRAM - LINKEDIN


ΑΡΧΙΚΗ - ΠΡΟΦΙΛ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ: http://www.artemis-sorras.gr
ΠΡΟΤΑΣΗ 600 ΔΙΣ: http://600dis.oramaellas.gr
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΗΜΩΝ: http://dimoi.oramaellas.gr
ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ: http://trapeza-anatolis.oramaellas.gr
ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΧΣ: http://txs.oramaellas.gr
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ
ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ:
ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ:
ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΚΟ SITE ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ:
ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΓΡΑΦΗ: https://www.aitherikigrafi.gr/
ΓΡΑΦΕΙΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ Ε.ΣΥ. ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ:
Ε.ΣΥ. ΛΑΡΙΣΑΙΩΝ 3 - ΧΡΥΣΟΧΟΟΥ 3-5, ΛΑΡΙΣΑ, ΤΗΛ. 2411117889
https://esylarisaion3.blogspot.com/
karaventzas@gmail.com
ΤΗΛ :6932302815

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ


Ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 6ΟΟ:
ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΟΛΙΤΗΣ;
Ο ΚΑΙΡΟΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ:

Post Top Ad

Your Ad Spot

ΣΕΛΙΔΕΣ