ΝΕΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ:

Translate

Σάββατο 4 Μαρτίου 2023

ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ ...

 ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ



Πρόκειται για το πιο θανατηφόρο και πολύνεκρο δυστύχημα της Ελληνικής ιστορίας αλλά και ένα δυστύχημα σε σιδηροδρομικό δίκτυο της Ευρώπης κατά την τελευταία δεκαετία, ξυπνώντας μνήμες από τον εκτροχιασμό του 2013 στο Σαντιάγο ντε Κομποστέλα της Ισπανίας, όταν ο αριθμός των νεκρών είχε φτάσει τους 79.

Όσο περνάνε οι μέρες τόσο φέρνει στην επιφάνεια τις ευθύνες του προγράμματος «εξυγίανσης» και ιδιωτικοποιήσεων των κρατικών οργανισμών, που ακολούθησε με συνέπεια η χώρα από τα μνημόνια και εξής.

Τρείς δεκαετίες ζητούσανε οι εργαζόμενοι του ΟΣΕ  να προστατέψουν το μέλλον του δημόσιου σιδηρόδρομου αλλά και την ασφάλεια των πολιτών και όσο αναφορά τα ατυχήματα αυτό ονομάζεται ιδιωτικοποίηση ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ .

Η ιδιωτικοποίηση του σιδηροδρομικού δικτύου ήταν μνημονιακή δέσμευση. Τελικά, υλοποιήθηκε με απόφαση της Κομισιόν το 2017, με την εξαγορά του 100% των μετοχών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (έναντι μόλις 45 εκ. ευρώ επί ΣΥΡΙΖΑ) από την Ferrovie dello Stato Italiane Group, την κρατική εταιρεία σιδηροδρόμων της Ιταλίας ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΈΩΣΗ   να την επιδοτούμε με 50 εκατομμύρια το χρόνο ,με αποτέλεσμα η Ελλάδα να αποτελεί έκτοτε τη μοναδική ευρωπαϊκή χώρα, της οποίας ο σιδηρόδρομος αποτελεί ιδιωτικό μονοπώλιο. Από την άλλη, η διαχείριση του δικτύου αυτού παρέμεινε στον κρατικό ΟΣΕ, ο οποίος έβλεπε διαρκώς πιο χαμηλό τον προϋπολογισμό του.

Μία σύμβαση η οποία ακόμα είναι κρυφή κ.Παππά και κ.Καραμανλή !!!

Πλήρη συνεργασία όλων των κομμάτων που κυβέρνησαν διαχρονικά αυτόν τον τόπο εις βάρος του Ελληνικού Σιδηρόδρομου και της ασφάλειας των πολιτών για την εξυπηρέτηση  ξένων συμφερόντων αντί να είναι η αιχμή του δόρατος των δημόσιων επενδύσεων στην συγκοινωνία γιατί είναι το μόνο κλιματικά φιλικό μέσο που μπορούμε να έχουμε . 

Ο ΟΣΕ σήμερα είναι ένα πεδίο δόξας για εργολάβους που πληρώθηκαν με μεγάλα ποσά για μεγάλα έργα και διάνοιξη τούνελ με κύριες και συμπληρωματικές συμβάσεις που ακόμα δεν  έχουν τελειώσει. Εργολαβίες με καταγγελίες και πολλές δικαστικές έρευνες  και ο Ελληνικός σιδηρόδρομος υπό την προστασία των πολιτικών τους προϊσταμένων φτιάξαν τις δικές τους ράγες πάνω στις οποίες κατάφερε να κινηθεί με ασφάλεια η διαφθορά.

Τραίνα δίχως ράγες και ράγες δίχως τρένα ..Ο ΟΣΕ  είναι ένα μαγαζί το οποίο χρησιμοποίησαν ως δικό τους όλα τα κόμματα που κυβέρνησαν μέχρι τώρα .Τα μεγαλύτερα σκάνδαλα έχουν την υπογραφή της SIEMENS .Oι υποθέσεις αυτές  όμως στη Γερμανία είναι ανοιχτές ενώ εδώ δεν ενοχλήθηκε κανείς...

Ο ΟΣΕ είναι μια από τις μεγαλύτερες πληγές και εμφανίζεται ως ο μεγαλύτερος οφειλέτης του δημοσίου με χρέος 1,5 Δις και παρόλο που δαπανήθηκαν τεράστια ποσά και προγράμματα ...ηλεκτροκίνηση  δεν έχουμε αλλά ο Ελληνικός σιδηρόδρομος κυκλοφορεί πάνω σε ράγες σκανδάλων που δεν αντιμετωπίστηκε ποτέ από την δικαιοσύνη ... Αυτοί είμαστε ..Αυτός είναι ο ΕΛΛΗΝΙΚΌΣ σιδηρόδρομος στην Ελλάδα του σήμερα.

ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΣΥΣΤΡΑΤΕΥΣΗΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ          ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΜΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΟΛΩΝ        ΣΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΔΟΜΗΣΗ ΤΟΥ ΑΛΗΘΙΝΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ        ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΚΑΘΙΔΡΥΣΗ  ΤΗΣ                                                                      ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.                 


Ο Πολιτικός Φορέας του Έθνους των Ελλήνων 


Περιμένει όλους μας να πάρουμε την θέση μας για να ξεκινήσουμε το ταξίδι μας προς τη ανέλιξη μας και πάλι

Για να μεταλαμπαδεύσουμε ξανά την γνώση την τεχνολογία  τέχνη του λόγου , τέχνη του νου  και να οδηγηθούμε όλοι οι άνθρωποι του πλανήτη ξανά στο φως


Η ένωση των Ελλήνων μετά από πολλά χρόνια είναι γεγονός


Η Συνέλευση των Ελλήνων ξεκίνησε

 ΚΑΡΑΒΕΝΤΖΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ 

ΥΠ.ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ν/ΛΑΡΙΣΑΣ

Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ 

Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ

https://www.e-sy.gr/programmatic-statements/


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ


Ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 6ΟΟ:
ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΟΛΙΤΗΣ;
Ο ΚΑΙΡΟΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ:

Post Top Ad

Your Ad Spot

ΣΕΛΙΔΕΣ