Η ΑΙΣθΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΛΟΣ σε καλεί όχι μόνον να κοιτάξεις αλλά, κυρίως, να δεις την ομορφιά μέσα από έργα υψηλής αισθητικής που γέννησαν οι Αρχαίοι Έλληνες σε μια συγκεκριμένη περίοδο της ιστορίας τους. Όμως, όπως κι αν περιγράψει κανείς με λόγια, όπως κι αν ντύσει με λόγια ένα ή περισσότερα υπέροχα δημιουργήματα, αυτά θα παραμένουν γυμνά περιμένοντας τη χαρά των ματιών καθενός θεατή να τα ντύσει κάθε φορά με τα δικά του αισθήματα και νοήματα, παραδίδοντας την ψυχή του στην αισθητική εποπτεία. Ατενίζοντας την ομορφιά, ουσιαστικά ατενίζεις τον εαυτό σου, αυτόν που είσαι και αυτόν που θα ήθελες να είσαι εξωτερικά, αλλά και εσωτερικά»
Η αισθητική ως αξία είναι τεράστια.
Το ωραίο είναι έμφυτο.
Ο,τιδήποτε διαπερνώντας μέσα από τις αισθήσεις μας καλύπτει την ευαισθησία που έχουμε έμφυτη μέσα μας. Ναι, είναι έμφυτη
Η Αισθητική αν και την ταύτισαν με την Αφθονία, είναι τεράστια Αξία.
Ο άνθρωπος εκτός από Νου, από Λογική, έχει και συναίσθημα έχει και αισθήματα τα οποία έχουν τα αισθητήρια που προσλαμβάνουν ερεθίσματα από το περιβάλλον του και ενεργούνε μέσα στο συναισθηματικό του χώρο.
Το αρχαιοελληνικό κάλλος είναι ένα ιδεώδες που αναπτύχθηκε στην αρχαία ελληνική σκέψη, εκφράστηκε μέσα από τα ποιήματα των επικών (8ος αι. π.Χ.) και λυρικών (7ος – 6ος αι. π.Χ.) ποιητών αρχικά ως εξωτερική ομορφιά και αποκρυσταλλώθηκε σταδιακά μέσα από κείμενα φιλοσόφων από τον 6ο αι. π.Χ. και εξής, οι οποίοι αναφέρθηκαν σε αυτό ως συνδυασμό της φυσικής εμφάνισης και των αρετών της ψυχής. αναδεικνύοντας τη συμβολή της αρχαίας Ελλάδας στον καθορισμό της έννοιας της ομορφιάς έως και σήμερα.
Το συναίσθημα του ανθρώπου για να μπορέσει ο άνθρωπος να προάγει την λογική του και η σκέψη του να ξεκινάει από λογικά ερεθίσματα είναι ότι το συναίσθημα πρέπει να είναι ισορροπημένο που σημαίνει ότι η λογική με την αισθητική πάνε μαζί.
θα ήθελα όμως να δούμε πως υπονομεύουν την Αισθητική στον πλανήτη γιατί γεμίσαν τον κόσμο φαλλούς και άσχημες κατασκευές και μάλιστα με δικά σου λεφτά Χτίζουν ,χαράζουν πόλεις και νέα σύμβολα χωρίς καμιά λογική ;;;
Δηλαδή, ποιο είναι το πρότυπο ; Δηλαδή έρχεται ο κάθε ένας και ξέρει τελικά τι θέλει αλλά τελικά τα πρότυπα μας τα αλλάζει κάποιος; Ποιος πάει να μας αλλάξει τα πρότυπα , και για ποιο λόγο το κάνει; Το όμορφο τοπίο από πού προσδιορίζεται; Από τον ουρανοξύστη που φτιάξαν αυτοί; Με ποια Λογική; Ποια Αισθητική; Άρα δεν έχει Λογική, δεν έχει Αισθητική, τότε τι έχει;
Γιατί οι αρχαίοι Έλληνες έφτιαχναν πάντα τα αγάλματά τους με μικρά μόρια ;;;
Τα ελληνικά αγάλματα με μικρά μόρια είναι μία συνηθισμένη εικόνα κατά τις επισκέψεις μας στα μουσεία ή στις εγκυκλοπαίδειες που αφορούν στην ελληνική αρχαιότητα.
Ελληνικά αγάλματα με μικρά μόρια: Έχουν απασχολήσει την ιστορία της τέχνης
Σκαλισμένα με τη γνώριμη επιδεξιότητα κι αυτά, όπως και όλες οι μαρμάρινες παραστάσεις της κλασικής ελληνικής τέχνης, το μικρό μέγεθος των μορίων έχουν απασχολήσει την ιστορία της τέχνης πολύ περισσότερο απ’ όσο θα υπέθετε ενδεχομένως κανείς.
Οι Έλληνες γλύπτες έδιναν εξάλλου την ίδια προσοχή στο σκάλισμα του φαλλού όπως και στην υπόλοιπη παράσταση, κι έτσι δεν θα μπορούσε κάποιος να μιλήσει για λάθη, κακοτεχνίες ή αβλεψίες.
Ελληνικά αγάλματα με μικρά μόρια: Ιδεολογικοί οι λόγοι των Ελλήνων γλυπτών
Όχι, κάθε άλλο. Ήταν ιδεολογικοί οι λόγοι που οι πρόγονοί μας έφτιαχναν τα αγάλματά τους με μικρά πέη. Γιατί αυτά ακριβώς ήθελαν! Αυτά προτιμούσαν ως κοινωνία.
Εκεί που σήμερα το μεγαλύτερο θεωρείται και καλύτερο, οι Έλληνες είχαν κι εδώ μια διαφορετική άποψη…
Οι αντιγραφείς Ρωμαίοι υιοθέτησαν αυτή την αισθητική τάση
Με μικρότερα ακόμα και από το μέσο πέος παρουσίαζε η ελληνική αρχαιότητα τα ανδρικά αγάλματά της, αναγκάζοντας ακόμα και τους αντιγραφείς Ρωμαίους να υιοθετήσουν την αισθητική τάση. Μόνο που για τους Έλληνες δεν ήταν αισθητικοί οι λόγοι.
Οι Έλληνες προτιμούσαν βλέπετε τους θεούς και τους ήρωές τους καθόλου προικισμένους. Κάτι που γνωρίζει καλά τόσο η ιστορία της τέχνης όσο και η θεωρία της αισθητικής. Από την απλή παρατήρηση και μόνο.
Όπως μας λέει εξάλλου και η μελέτη του 2013 του Πανεπιστημίου Αθηνών «Penile representations in ancient Greek art» (Rempelakos, Tsiamis και Poulakou-Rebelakou), η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε ήταν «η εξέταση ενός μεγάλου αριθμού αναπαραστάσεων πέους από την αρχαία ελληνική κεραμική και γλυπτική και η ανάλυση αρχαίων θεατρικών έργων (σατιρικά δράματα και κωμωδίες».
Μια ματιά να ρίξεις δηλαδή σε ένα αρχαιολογικό μουσείο και καταλαβαίνεις αμέσως ότι κάτι τρέχει με τα μόρια των αγαλμάτων. Έστω κι αν είναι πάνω σε μυώδη σώματα που αναδίδουν αντρίλα!
Γιατί παρουσίαζαν όμως έτσι το πέος οι πρόγονοί μας;
Ο ιδεατός άντρας δεν ήταν ο φιλήδονος εραστής, αλλά ο σοφός δημόσιος λειτουργός
Η απάντηση φαίνεται πως έχει να κάνει με τις πολιτισμικές προτιμήσεις και το ιδεολογικές καταβολές των αρχαίων. Ο ιδεατός άντρας για τον αρχαίο Έλληνα δεν ήταν ο φιλήδονος εραστής, αλλά ο σοφός δημόσιος λειτουργός. Ο άνθρωπος που άφηνε τον ερωτισμό κατά μέρος για να ασχοληθεί με τα άλλα, τα μεγάλα, πράγματα όπως η πολιτική, η δημοκρατία, η φιλοσοφία, η επιστήμη και η τέχνη κοντολογίς.
Αντίθεση ανάμεσα στα μικρά και μη ορθωμένα πέη των ιδεωδών αντρών και στα υπερμεγέθη, ορθωμένα πέη των σατύρων
«Υπάρχει αυτή η αντίθεση ανάμεσα στα μικρά και μη ορθωμένα πέη των ιδεωδών αντρών (ήρωες, θεοί, γυμνοί αθλητές) και στα υπερμεγέθη, ορθωμένα πέη των σατύρων (μυθικά όντα μισοί άνθρωποι-μισοί τράγοι που ήταν μέθυσοι και ακραία λάγνοι) και πολλών ακόμα μη εξιδανικευμένων αντρών. Οι ηλικιωμένοι άντρες, για παράδειγμα, έχουν συχνά μεγαλύτερα πέη», μας λέει και η Olivia Goldhill στο άρθρο της «Why Do Greek Statues Have Such Small Penises?» (2016).
Και πράγματι υπάρχουν πολλά αρχαιοελληνικά αγάλματα που απεικονίζουν μεγαλύτερα πέη, μόνο που δεν έχουν να κάνουν με την ανδρεία, το κλέος και τη λατρεία. Τον Δία δεν θα τον δούμε ποτέ με μεγάλο πέος. Ή τον Ηρακλή. Θα δούμε όμως έναν δούλο. Ο μόνος θεός που ξεφεύγει από το πρότυπο και αναπαρίσταται ιδιαιτέρως προικισμένος είναι ο Πρίαπος, ο θεός της γονιμότητας και προστάτης των υποζυγίων, των κήπων και των ανδρικών γεννητικών οργάνων.
Είναι εξάλλου γιος του Διονύσου (θεού του κρασιού και του γλεντιού, οι υπηρέτες του οποίου ήταν οι σάτυροι) και της Αφροδίτης (θεάς του έρωτα), ένα πλάσμα καταραμένο από την Ήρα που το μεγάλωσαν οι σάτυροι. Κακάσχημος, ανίκανος σεξουαλικά και αχρείος, μιας και προσπάθησε τόσες και τόσες φορές να βιάσει ανεπιτυχώς θεές, νύμφες και νεαρά κορίτσια, ήταν ταιριαστό να έχει μεγάλο πέος. Ήταν μια γκροτέσκα φιγούρα που λίγα είχε να κάνει με το ευγενές Δωδεκάθεο.
Οι Έλληνες απεικόνιζαν όλα τα αρνητικά κοινωνικά πρότυπα με μεγάλα μόρια
Οι Έλληνες κρατούσαν λοιπόν το μικρό πέος για όσα λάτρευαν και θαύμαζαν, απεικονίζοντας όλα τα αρνητικά κοινωνικά πρότυπα με μεγάλα μόρια. Όπως τους βαρβάρους! Το μεγάλο πέος δεν έδειχνε μόνο ότι κάποιος ήταν ανόητος και αλαφροΐσκιωτος, αλλά και απολίτιστος, σωστός αγροίκος. Η εκλεπτυσμένη κοινωνία των Ελλήνων θεωρούσε πως περιβάλλεται από μισότρελους άντρες που εξουσιάζονταν μόνο από τις κολασμένες ορμές τους.
«Πολλοί βάρβαροι που ζούσαν γύρω από την Ελλάδα, είχαν κάνει επιδρομές και πολέμησαν με τους Έλληνες, επεδείκνυαν τη λατρεία του πέους τους και τέτοιες πρακτικές θεωρήθηκαν σημάδι βαρβαρισμού και πολιτιστικού κενού στα μάτια των Ελλήνων», εξηγεί η Goldhill.
Το μεγάλο πέος ήταν ένδειξη ενός άντρα που κυβερνιόταν από τις ανομολόγητες επιθυμίες του
Τα μεγάλα πέη δεν ήταν παρά ενδείξεις ενός άντρα που κυβερνιόταν από τις ανομολόγητες επιθυμίες του (και όχι τη λογική του), ένα απολίτιστο ον η συμπεριφορά του οποίου παρέπεμπε σε ζώο περισσότερο παρά σε έλλογο άνθρωπο που είχε δαμάσει τα πάθη του. Κανένας Έλληνας δεν θα ήθελε να καταλήξει σαν τον φουκαρά τον Πρίαπο και, ακόμα χειρότερα, να του κολλήσουν καμιά ρετσινιά βαρβάρου.
Ο άνθρωπος λοιπόν για να είναι ισορροπημένος, για να μπορεί να λειτουργεί ισορροπημένα και για να μπορεί να έχει όλες τις άλλες Αξίες πρέπει να είναι και μέσα στην Αξία της Αισθητικής. Όταν ξεφύγει από εκεί, ξεφεύγει από όλο το Σύστημα των Αξιών. Γι’ αυτό λοιπόν θέλουνε τον άνθρωπο να φύγει από το Σύστημα των Αξιών και χρησιμοποιούνε και την αισθητική ώστε να μην καλύπτει τον άνθρωπο ή αντιθέτως σου καταστρέφω την καλαισθησία να ζει μέσα σε ένα περιβάλλον που δεν προάγει την Αισθητική και να νομίζει ότι ζει μέσα εκεί αλλά ουσιαστικά να καταστρέφει τον εαυτό του, να διαλύει το συναίσθημά του, να διαλύει την ισορροπία του επειδή θέλει να ζει μέσα στα πρότυπα που του δίνει το καθεστώς.
Καταστρέφουν τον πλανήτη, καταστρέφουν τον άνθρωπο, καταστρέφουν όχι την αισθητική, καταστρέφουν την ίδια την ύπαρξη, το αντιλαμβανόμαστε; Είναι πολύ σοβαρή η Αισθητική. Ο τρόπος που χτίζουμε, ο τρόπος που ντυνόμαστε, ο τρόπος που γίνεται η εμφάνιση, ο τρόπος που προσδιορίζουν τα πάντα σύμφωνα με το πώς πρέπει να είναι.
Μα όλες οι προσπάθειες του καθεστώτος, μη έχοντας δικό του αξιακό προσπαθεί να μας βγάλει από το Αξιακό γιατί όποια Αξία και να έχουμε αναφέρει μέχρι τώρα βλέπουμε ότι αυτό που παράγεται από το καθεστώς είναι ακριβώς το αντίθετο. Προσπαθεί δηλαδή τον άνθρωπο να τον βγάλει από το Αξιακό του γιατί δεν θέλει με τίποτα να μπει μέσα σε αυτό ο άνθρωπος, γι’ αυτό ξεκινάμε από την Λογική. Τα πάντα που προάγονται είναι εκτός Λογικής, είναι παράλογα και βασίζονται οπουδήποτε αλλού εκτός από την Λογική, γι’ αυτό ο άνθρωπος δεν είναι Ελεύθερος, γι’ αυτό ο άνθρωπος δεν έχει Αρετή, παράγεται ένα σύστημα δικαιοσύνης το οποίο δεν είναι καθόλου μέσα στην Νομοτέλεια.
Συνέλληνες τι κάνουμε; Τι πολιτεία θέλουμε; Δεν είδαμε το χάλι του πλανήτη; Δεν βλέπουμε κάθε μέρα τι συμβαίνει; Μπορούμε να ζήσουμε χωρίς Αξιακό; Αφού αυτοί είμαστε ! Ξέρετε ότι η λειτουργία του σώματός μας λειτουργεί Αρμονικά, είναι Αλήθεια, έχουμε Λογική, με Λογική δουλεύουν όλα, με Δικαιοσύνη κατανέμεται το αίμα μας; Όλα, και οι 12 Αξίες είναι η ίδια σου η ύπαρξη έτσι δουλεύει το ανθρώπινο κορμί αλλά και το ανθρώπινο σώμα που διαφέρει από το ανθρώπινο κορμί. Το κορμί είναι αυτό που βλέπουμε ενώ σώμα είναι πολλά πράγματα μαζί.
Άρα αν δεν έχεις Αρμονία, αν δεν έχεις Ανδρεία, το ίδιο σου το σύστημα αν δεν έχει Ευδαιμονία ξέρει τι ακριβώς κάνει και πως ταυτίζεται με τον σκοπό της ύπαρξής του. Μα είναι δυνατόν; Όλο σου το σώμα είναι αυτό, ένα μικρό σύμπαν είναι! Χωρίς αυτό δεν υπάρχεις, πέθανες. Δεν έχεις Αρμονία, τι έχεις πίεση πεθαίνεις, υπόταση πάλι πεθαίνεις, δεν έχεις Δικαιοσύνη; Πάλι πεθαίνεις. Μα αν δεν έχεις Αξίες, αφού ένα κομμάτι των Αξιών είσαι εσύ. Όπως δουλεύουν οι Αξίες έτσι δουλεύεις και εσύ. Τι πάθαμε παιδιά και δεν το καταλαβαίνουμε; Τι έχει γίνει στον πλανήτη μας;
Η Ελλήνων Πολιτεία είναι αυτή, είναι το ξεκίνημα.
Έτσι, η Ελλήνων Πολιτεία είναι η μεσότητα, το αξιακό βάζει τον άνθρωπο στην μέση, στην μεσότητα, στο μέτρο του. Αυτοί μη θέλοντας να είμαστε στην μεσότητα προωθούν ή την υπερβολή ή την έλλειψη που οπωσδήποτε θέλουν να μας βγάλουν από εδώ. Γι’ αυτό βλέπουμε σε ο,τιδήποτε και αν συζητήσουμε το καθεστώς αυτό που υπάρχει το γίγνεσθαι το σημερινό στην γη θέλει να σε βγάλει από αυτόν τον άξονα που πρέπει να είσαι, της μεσότητος.
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΔΟΜΕΙΤΑΙ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ
ΤΩΡΑ ΕΧΕΙΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΙΕΡΟ ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΟ ΕΠΟΣ, ΠΟΥ Ο ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΜΕ ΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΟΘΕΤΗΣΗ ΑΠΕΥΘΥΝΕΙ ΜΕ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΠΡΟΣ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΧΘΕΙ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΠΟΛΙΤΗ, ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΔΟΜΕΙΤΑΙ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΕΡΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΙΣΟΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΤΗΣ ΙΣΟΔΥΝΑΜΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΕΦΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΡΕΤΗΣ. ΟΛΟΣ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΕΛΕΦΘΕΡΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΠΕ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΕΛΕΦΘΕΡΙΑΣ. ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΕΠΟΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΠΛΗΡΩΣ ΤΗΝ ΕΛΕΦΘΕΡΙΑ ΤΟΥΣ. ΙΕΡΗ ΕΛΛΑΝΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΗΛ:2168009810 ΚΙΝ: 6909969698 www.kosmotheasi.com
ΤΟ ΤΡΙΠΤΥΧΟ «ΕΛΛΑΝΙΟ ΑΞΙΑΚΟ, ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΗ
ΔΙΕΡΓΑΣΙΑ-ΠΟΛΙΤΗΣ-ΠΟΛΙΤΕΙΑ, ΙΣΟΔΥΝΑΜΙΑ-
ΜΙΑ 3 ΤΡΙΑΔΑ ΟΛΟΤΗΤΑ ΜΟΝΑΔΑ ΙΕΡΩΝ ΕΛΛΑΝΙΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΤΙΣ ΕΣΤΙΕΣ ΜΑΣ...
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ; ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ; ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΙΣΟΔΥΝΑΜΙΑ ΚΑΙ Η ΙΣΟΠΟΛΙΤΕΙΑ; ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΤΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΜΙΑΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ;
ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΩΡΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΑΣ ΜΕ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑ ΣΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΠΟΥ ΑΝΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ Ή ΚΑΝΕΤΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΣΑΣ ΖΩΝΤΑΝΑ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ.
ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ
ΤΗΛ:2168009810
ΕΛΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΣΤΗΝ ΛΕΩΦΟΡΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΤΟΠΙΚΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ, ΝΑ ΕΡΘΕΤΕ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ ΟΧΙ ΔΙΑ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ ΠΟΥ ΑΡΠΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΧΩΡΙΣ ΕΜΑΣ, ΑΛΛΑ ΜΕΣΩ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΤΕΛΟΥΝ ΤΙΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΨΗΦΙΣΜΕΝΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΜΑΣ ΚΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ!ΑΝ ΟΧΙ ΤΩΡΑ... ΠΟΤΕ; ΑΝ ΟΧΙ ΕΜΕΙΣ... ΠΟΙΟΣ;
ΕΜΕΙΣ ΟΜΩΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΔΙΑΘΕΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΟΧΗΜΑ.
ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ
Η ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΕΧΕΙ ΑΝΟΙΞΕΙ
ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΤΗΝ ΠΕΡΠΑΤΗΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ;
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΑΖΕΜΕΝΗ,
ΠΛΑΙΣΙΩΜΕΝΗ ΜΕ ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑ
ΤΕΚΜΗΡΙΑ, ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ,
ΕΓΧΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ, ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ.
ΠΗΓΗ
https://www.aitherikigrafi.gr/33-protokolla-2-nomoi
ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ Η ΕΝΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου